اپ‌نت: بازی معمایی FRAMED 2

برای دوستداران بازی‌های معمایی نسخه دوم بازی FRAMED 2 را معرفی می‌کنیم. این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Noodlecake برای اندروید و iOS منتشر شده است.

0

پس از استقبال عالی از نسخه اول بازی حالا نسخه دوم نیز برای گجت‌های موبایلی منتشر شده است. محیط بازی در یک محله چینی بوده و شما هدایت شخصیت اصلی بازی که مردی با کت و شلوار و عینک است را به عهده دارید. این فرد از دست پلیس‌ها فرار می‌کند و شما باید او را از میان موانع عبور داده تا از هر مرحله را از سر بگذراند. این بازی به صورت کتاب‌های داستانی کمیک طراحی شده است. باید انتظار این را داشته باشید که این شخص کت و شلواری تنها کاراکتر مورد بازی نیست و اجزای دیگر بازی نیز ممکن است مورد هدایت شما قرار گرفته و در روند بازی FRAMED 2 تاثیرگذار باشند.

بازی FRAMED 2 به علت داشتن خط داستانی و دنباله‌دار بودن بسیار اعتیادآور بوده و محیط جذاب و موسیقی فوق‌العاده آن شمارا ساعت‌ها به خود مشغول می‌نماید. در هر مرحله و یا در هر قاب از بازی باید یک اتفاق را کنترل نمایید. کنترل شخصیت اصلی بسیار ساده و با لمس صفحه در جهات مختلف صورت می‌گیرد. اتفاقی که ممکن است روند بازی را به کلی دگرگون کند به دست شما قابل تغییر است و سپس به قاب بعدی وارد شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.