گوشی اسنشال سرانجام با وعده دو سال آپدیت از راه رسید

اندی رابین به عنوان سازنده اندروید مدتی است که وعده ساخت گوشی اسنشال را داده است، اکنون نیز سرانجام شاهد عرضه گوشی اسنشال با وعده دو سال آپدیت هستیم.

0

با اینکه مدتی از معرفی این گوشی می‌گذرد اما تاکنون زمان عرضه رسمی آن مشخص نبود.

این گوشی که اولین گوشی ساخت دست اندی رابین به عنوان سازنده اندروید به حساب می‌آید نسبت به آنچه پیش از این در تصاویر منتشر شده از اسنشال دیده بودیم کوچک‌تر است. ناگفته نماند که در حال حاضر گوشی اسنشال به صورت پیش‌فروش در فروشگاه‌های بزرگ آنلاین به فروش گذاشته شده است و هنوز به دست کاربران نرسیده است.

اسنشال نیز برای مشتریانی که این گوشی را تاکنون پیش‌خرید کرده‌اند ایمیل ارسال کرده است تا فرآیند خرید خود را تکمیل کنند. پس از پرداخت کامل وجه نیز قرار است گوشی اسنشال در عرض یک هفته برای خریداران ارسال شود.

در گوشی اسنشال با صفحه‌نمایشی تقریبا بدون حاشیه طرف هستیم، میزان 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز در این گوشی تعبیه شده است. از طرف دیگر ظاهرا گوشی اسنشال دوربین باکیفیتی نیز دارد و در اولین ماژول این گوشی شاهد  یک دوربین 360 درجه نیز هستیم.

قیمت خرید گوشی اسنشال به همراه دوربین 360 درجه در حال حاضر چیزی حدود 749 دلار برای کاربر تمام می‌شود. اسنشال در خصوص برندسازی رویکردی محافظه‌کارانه داشته است اما اولین گوشی این برند به لحاظ ظاهر و موادی که در ساخت آن استفاده شده است یک گوشی زیبا و تراز اول به حساب می‌آید.

از طرف دیگر اسنشال خیال کاربران این گوشی را نیز راحت‌ کرده است و وعده داده تا گوشی اسنشال به مدت ۲ سال نسخه‌های جدید اندروید را دریافت کند، تا ۳ سال نیز قرار است شاهد انتشار آپدیت‌های امنیتی برای گوشی اسنشال باشیم.

در مجموع باید گفت تا زمان اینکه گوشی اسنشال رسما به دست کاربران برسد نمی‌توان درخصوص عملکرد این گوشی نظر زیادی اظهار کرد، اما از طرف دیگر اسنشال از آن گوشی‌هایی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت و در نتیجه باید دید اضافه شدن یک برند معتبر دیگر در صنعت موبایل چه عکس‌العملی را از جانب بزرگان این صنعت نظیر اپل و سامسونگ در پی خواهد داشت.

منبع techcrunch
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.