اپ‌نت: کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسال Pigment – Coloring Book

جهانی پر از رنگ‌های زیبا را با اپلیکیشن Pigment – Coloring Book به گوشی اندروید و iOS خود بیاورید. این اپ توسط Pixite برای بزرگسالانی که به رنگ‌آمیزی علاقه دارند طراحی و عرضه شده است.

0

این اپ برای شما مجموعه‌ای بسیار عظیم و متنوع از طراحی‌ها و نقاشی‌های زیبا به همراه دارد تا بتوانید هرطور که می‌خواهید در دنیای رنگ‌ها بگردید و به دلخواه خودتان طرح‌هایی پر از رنگ و نشاط داشته باشید. این روزها با گسترش علم و دانش مردم تاثیر روان‌شناسی رنگ‌ها بر کسی پوشیده نیست. به راحتی با وقت گذاشتن بر روی Pigment – Coloring Book برای خودتان روحیه تازه و پر از انرژی به ارمغان بیاورید.

رنگ‌آمیزی‌ها به راحتی و با لمس انگشتان شما صورت می‌پذیرد که البته در انواع نوع قلم‌موها و ابزار طراحی می‌توانید انتخاب نمایید. انواع و اقسام طرح‌ها را دریافت کنید و آن‌ها را به آثاری منحصربفرد با امضای خودتان تبدیل نمایید یعنی حتی می‌توانید بر روی آثارتان واترمارک نیز قرار دهید. تنوع رنگ‌ها به همراه سایه روشن‌هایشان برای شما به نمایش درمی‌آیند که می‌توانید بر روی طرح‌های آماده اجرا کرده و یا صفحاتی سفید در اختیار داشته باشید و آثارتان را خلق کنید. در نهایت طرحتان را در صفحات اجتماعی و اپ‌های ارتباطی با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا در صورت دلخواه آن‌ها را چاپ کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.