تماشا کنید: ویدئوی رسمی رونمایی نوکیا 8

نوکیا شب گذشته سرانجام پرچم‌دار اندرویدی خود Nokia 8 را رونمایی کرد. حالا نوبت به آن رسیده که ویدئوی معرفی رسمی این گوشی را تماشا کنیم.

0

نوکیا 8 از یک بدنه فلزی بهره می‌برد که درون آن از لوله انتقال حرارت مسی و صفحه گرافیتی برای خنک نگه داشتن دستگاه استفاده شده است. نوکیا همچنین با بهره‌گیری از لنز دوربین‌های ساخت کارل زایس دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی را در پشت و دوربینی 13 مگاپیکسلی نیز برای سلفی در جلو قرار داده که می‌توانید همزمان ویدئوی هر دو دوربین را به فیسبوک و یوتیوب استریم کنید.

این گوشی همچنین علاوه بر فیلمبرداری 4K صدا را نیز با فناوری فراگیر 360 درجه جدید خود با نام OZO ضبط می‌کند. نوکیا حالا سرانجام یک گوشی پرچم‌دار اندرویدی دارد که می‌تواند با دوربین دوگانه، پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و اندروید 7.1.1 به جنگ گلکسی اس 8 و آیفون 7 برود.

نوکیا 8 قرار است با قیمت حدودی 600 یورو و در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، سورمه‌ای و مسی از شهریورماه وارد بازارهای جهانی شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.