گوشی اقتصادی ZTE Blade Z Max با دوربین دوگانه معرفی شد

شرکت چند ملیتی زدتی‌ای با تولید سری‌های متنوع، مخاطبان متفاوتی از جامعه را مورد هدف قرار داده که از آن جمله می‌توان از سری‌هایی نظیر Nubia ،Grand ،Blade و غیره نام برد. حالا تلفن هوشمند جدید شرکت زدتی‌ای با نام تجاری ZTE Blade Z Max رسما در آمریکا معرفی شد. این گوشی نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Blade X Max است.

0

از مشخصات گوشی بلید زد مکس می‌توان به پردازشگر اسنپ‌دراگون MSM8940 ، دو گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در کنار درگاه کارت حافظه microSD  با فضای ذخیره سازی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت، باتری با ظرفیت ۴,۰۸۰ میلی ‌آمپر ساعت ، سیستم دوربین دوگانه‌ی پشت مجهز به دو سنسور ۱۶ و ۲ مگاپیکسل یکی برای گرفتن عکس تمام رنگی و دیگری سیاه و سفید و دوربین جلو  با سنسور ۸ مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، صفحه نمایش ۶ اینچی تمام اچ‌دی، درگاه USB-C و سیستم عامل اندروید  ۷.۰ نوقا اشاره کرد. گفته می‌شود عرضه‌ی گوشی فعلا تنها در فروشگاه‌‌های MetroPCS  صورت می‌گیرد.

برندهایی نظیر هواوی آنر نیز گوشی‌های هوشمندی مجهز به دوربین دوگانه به بازار معرفی کرده‌اند که قیمت آنها در مقایسه با آیفون کمتر است اما هنوز هم با قیمت بالای ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

اینکه زد تی ای گوشی‌های اقتصادی مجهز به دوربین دوگانه،  USB-Cو سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می‌کند خوشحال کننده است اما داشتن دوربین دوگانه به معنی تغییر شگرف دنیای عکسبرداری نیست. بعنوان مثال گوگل پیکسل به رغم داشتن یک سنسور تصاویر خارق‌العاده‌ای خلق می‌کند. صِرف اینکه زد تی ای یک سنسور دیگر به گوشی‌های خود اضافه کرده نباید انتظار عکس‌های بهتری را کشید اما مشخص است که این شرکت در تلاش است از بازار موبایل و به روز شدن جا نماند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.