ال‌جی برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری V30 را شرح داد

در حالی که تنها چند روز بیشتر تا معرفی پرچمدار جدید الجی فاصله زمانی باقی نمانده، امروز شاهد انتشار اطلاعاتی پیرامون ویژگی های نرم افزاری وی 30 توسط شرکت سازنده آن هستیم.

0

اگر در چند روز اخیر اخبار منتشر شده در بخش گوشی‌های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که تنها چند روز باقی مانده تا معرفی ال‌جی وی 30، تقریبا تمامی مشخصات سخت افزاری آن به واسطه برخی منابع نزدیک به ال‌جی به بیرون درز پیدا کرده است.

البته به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای خود نیز تمایل به حفظ اطلاعات این محصول نداشته و حتی برای داغ کردن این بازار شایعات ساعاتی پیش برخی قابلیت‌های نرم افزاری V30 را برای علاقه‌مندان آن شرح داد.

بر این اساس انتظار می‌رود لااقل نسخه عرضه شده این گوشی در کره جنوبی به رابط کاربری UX نسخه 6 پلاس مجهز باشد. علاوه بر این هرچند دو نسخه قبلی وی 30 یعنی وی 20 و وی 10 هر دو به عنوان یک مشخصه به نمایشگر دوم تجهیز شده بودند، با این حال شرکت سازنده از تعبیه آن در پرچم‌دار جدید خود صرفه نظر کرده، با این حال قابلیت‌های نمایشگر دوم را به صورت یک منوی شناور به وی 30 آورده است.

ال‌جی این ویژگی را در قالب یک منوی کشویی نرم افزاری در وی 30 تعبیه کرده که البته در صورت عدم نیاز به آن قابلیت غیرفعال شدن دارد. ویژگی نمایشگر همیشه روشن یا همان Always On Display نیز در وی 30 به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کرده، به طوری که کاربران می‌توانند از آن علاوه بر نمایش ساعت و یا اعلانیه‌های دریافت پیام و تماس، به منظور ایجاد شورت کات به برنامه‌های مورد علاقه نیز استفاده کنند. شرکت سازنده همچنین عنوان کرده که می‌توان برای این صفحه بک‌گراند هم تنظیم کرد که البته وضوح تصویر آن نسبت به حالت عادی پایین‌تر است.

ال‌جی همچنین پیش از رونمایی رسمی از V30 تائید کرده که این گوشی از سیستم تشخیص چهره هم بهره می‌برد که حتی در زمان خاموش بودن نمایشگر فعال است. نکته دیگر آنکه این سیستم با قابلیت تشخیص صدای کاربر ادغام شده و افراد می‌توانند با بیان کردن کلمات از پیش تعیین شده، به محیط کاربری دستگاه وارد شوند. بازخورد لمسی آخرین موردی است که شرکت کره‌ای در بیانیه خود در رابطه با ویژگی‌های وی 30 آشکار کرده است. بازخورد لمسی به معنای قابلیت شخصی‌سازی نوع ویبره زدن دستگاه است. اگر مایل به بررسی کامل این ویژگی‌ها هستید، بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.