ترکیب مد و فناوری؛ دومین رویداد کارآفرینی مدوتک این هفته برگزار خواهد شد

موسسه ایده‌پردازان خلاق آرتام با همکاری متخصصان حوزه مد و پوشاک و تکنولوژی پایان هفته دومین استارت‌آپ ویکند (رویداد کارآفرینی) مدوتک را در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد کرد.

0

مدوتک همان‌طور که از نامش پیداست برای پیوند مُد و تکنولوژی ایجاد شده است. این گروه امروز طی یک نشست خبری در هتل اسپیناس پالاس تهران از برگزاری دومین رویداد کارآفرینی خود در تاریخ 25 تا 27 مردادماه خبر داده و هدف و استراتژی‌های خود را از برگزاری این رویداد شرح داد.

در ابتدا مهدی معصومی مدیرعامل و صاحب امتیاز خبرگزاری مدوپوشاک از شکل‌گیری ایده مدوتک گفت. با ورود موج جدیدی از تکنولوژی و اینترنت و از آن‌جا که فناوری تأثیر چندانی در صنعت پوشاک ایران نداشت ایده مدوتک شکل گرفت. سرآغاز کار مدوتک برگزاری استارت‌آپ ویکند در سال 93 با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس بود. معصومی هدف مدوتک و این رویداد را ایجاد فرصت ارزنده‌ای برای کارآفرینان و همچنین جوانان و فعالان خلاق در این زمینه می‌داند و معتقد است این رویداد می‌تواند استعدادها و استارت‌آپ‌های حوزه مد و پوشاک را هدایت کند.

سال گذشته این رویداد با حضور 100 نفر از جوانان مستعد این حوزه برگزار شد و مورد توجه بسیارای از طراحان لباس، تولیدکنندگان داخلی و خارچی پوشاک و برنامه‌نویسان و پیشتازان تجارت الکترونیک قرار گرفت. این رویداد دی‌ماه سال گذشته در مرکز خرید پالادیوم تهران با حضور گرافیست‌ها، طراحان مد و لباس و متخصصین کسب‌وکار برگزار شد و نهایتاً به ساخت نمونه اولیه محصولات نیز ختم شد. از آن‌جا که سهم بازار فروش محصولات ایرانی نسبت به محصولات وارداتی در کشور کم شده مدوتک امیدوار است بتواند ضمن ایجاد پل ارتباطی بین سرمایه‌گذار و ایده‌پرداز و البته با حمایت دولتمردان و مسئولان این سهم را بیشتر و بیشتر کند.

در ادامه ماریو کاندیاش مدیرکل هتل اسپیناس پالاس تهران ضمن خوشامدگویی به مدوتک گفت مفتخریم که در این هتل میزبان این رویداد هستیم. او اسپیناس پالاس را نیز به یک استارت‌آپ تشبیه کرد که کمتر از دو سال از عمر آن می‌گذرد و هنوز به دنبال ایده‌های خوب و سرمایه‌گذاری است.

دومین رویداد کارآفرینی مدوتک با همکاری 15 نفر از مربیان متخصص در رشته‌های برنامه‌نویسی، طراحی، بازاریابی، تبلیغات و کسب‌وکار برگزار خواهد شد و شامل دو بخش آموزشی و مسابقه خواهد بود. طی این سه روز حدود 54 ساعت آموزش در نظر گرفته شده و 130 نفر نیز در گروه‌های ده نفره ثبت نام کرده‌اند. پس از سخنرانی و مطرح کردن ایده‌ها، رأی‌گیری انجام خواهد شد و تیم‌ها برای ساخت نمونه اولیه محصول (MVP) تشکیل خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این استارت‌آپ ویکند می‌توانید به وب‌سایت مدوتک مراجعه کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.