نوا 2 پلاس هواوی به بازار ایران معرفی شد

شب گذشته در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت هواوی در ایران و اهالی رسانه گوشی هوشمند نوا 2 پلاس هواوی به بازار ایران معرفی شد.

0

در ابتدای این مراسم که در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، آقای ری مدیر ارشد دفتر هواوی در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک روز خبرنگار به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت هواوی در ایران و جهان پرداخت.

مدیر ارشد دفتر هواوی در ایارن با اشاره به اینکه هواوی هم‌اکنون در رتبه 83 برترین شرکت‌های جهان قرار دارد خاطرنشان ساخت که این شرکت از نظر سهم بازار تلفن همراه در رتبه سوم جهان قرار گرفته و در بسیاری از بازارها در رتبه اول قرار دارد.

وی در ادامه افزود: ژن هواوی با خلاقیت آمیخته شده و همواره جدیدترین تکنولوژی‌ها را به مشتریان عرضه کرده‌ایم. امشب ما یکی از محصولات جدیدمان که از تکنولوژی‌های جدیدی بهره می‌برد و برای مشتریانمان مخصوصا نسل جوان بسیار جذاب خواهد بود را معرفی خواهیم کرد.

در ادامه نوبت به بابک فیاض مدیر ارشد فروش هواوی در ایران رسید تا در ابتدای سخنان خود با اشاره به وضعیت شرکت هواوی در بازار تلفن همراه تاکید کند که بنابر اعلام IDC هواوی هم‌اکنون 9.8 درصد سهم بازار تلفن همراه در جهان را به خود اختصاص داده است.

مدیر ارشد فروش هواوی در ایران در ادامه به رشد سریع هواوی در بازار میان‌رده و بالارده تلفن همراه در جهان، استفاده از صفحه‌نمایش باکیفیت، پردازنده‌های قوی و قابلیت‌ها و امکاناتی نظیر استفاده از دوربین لایکا و همچنین قیمت مناسب را دلیل این رشد سریع عنوان کرد.

در ادامه این مراسم نوبت به امین ناهید مدیر بازاریابی و روابط عمومی هواوی در ایران رسید تا به معرفی گوشی هوشمند نوا 2 پلاس محصول جدید هواوی در ایران بپردازد. وی با اشاره به طراحی فلزی یکپارچه این گوشی هوشمند تاکید کرد که بدنه این گوشی به شکل یکپارچه و فلزی با لبه‌های منحنی طراحی شده  و خطوط آنتن در آن به رنگ بدنه و در حاشیه بالایی و پایینی گوشی قرار گرفته که به زیبایی گوشی افزوده است. سنسور اثر انگشت در پشت بدنه و عمق آن با کاهش به 0.1 میلیمتر رسیده است. ضخامت این گوشی بسیار کم و تنها 6.9 میلی‌متر است که این میزان حتی از ضخامت آیفون 7 هم کمتر است.

مدیر بازاریابی و روابط عمومی هواوی در ایران در ادامه به صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد که اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ بوده و از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد که این به معنای تراکم 401 پیکسل در هر اینچ است. شیشه صفحه‌نمایش این گوشی با استاندارد 2.5D طراحی شده و لبه‌های آن به صورت منحنی با بدنه فلزی یکپارچه شده‌اند.

امین ناهید در ادامه به معرفی دوربین‌های بکار گرفته شده در این گوشی هوشمند پرداخت. وی اعلام کرد که هواوی برای اولین بار در بازار از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی استفاده کرده و در عین حال نرم‌افزارهای قدرتمندی برای بهبود کیفیت عکس‌های سلفی در این گوشی وجود دارد. به عنوان مثال حالت پرتره حرفه‌ای در دوربین سلفی این گوشی هوشمند به شما امکان ثبت پرتره‌هایی با افکت bokeh را می‌دهد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز یک دوربین دوگانه 8+12 مگاپیکسلی است که لنز 12 مگاپیکسلی آن لنز زاویه باز و لنز 8 مگاپیکسلی آن لنز زاویه بسته است که برای ثبت جزئیاتی از قبیل رنگ، روشنایی و شفافیت به کار می‌رود ای این دوربین دوگانه حتی پس از عکاسی هم امکان تغییر نقطه فوکوس در آنها وجود خواهد داشت.

مدیر بازاریابی و روابط عمومی هواوی در ایران بهبود تکنولوژی صدا را از دیگر مشخصه‌های بارز گوشی نوا 2 پلاس که اولین گوشی بازار در نوع خود است که تکنولوژی شبیه‌سازی صدای سه‌بعدی را عرضه می کند. هواوی از الگوریتم صوتی انحصاری خود با عنوان Histen در این مدل استفاده کرده که با این فناوری علاوه بر هدفون و یا هدست، حتی اگر اسپیکری را هم به جک 3.5 میلی متری این گوشی متصل کنید می‌توانید از کیفیت صدای متفاوتی بهره ببرید.

امین ناهید در ادامه با اشاره به رابط کاربری این گوشی هوشمند اعلام داشت که نوا 2 پلاس از اندروید 7.0 با رابط کاربری جدید هواوی یعنی EMUI 5.1 بهره برده است که این رابط کاربری بهبود قابل ملاحظه‌ای یافته است. در این رابط کاربری بیش از 90 درصد از کارهای لازم با گوشی در کمتر از سه مرحله به انجام می‌رسند و حتی پس از 18 ماه استفاده مداوم از این گوشی، سرعت آن مانند روز اول سریع خواهد بود.

وی اعلام کرد که هواوی از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 659 ساخت خودش در کنار 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت در این گوشی هوشمند بهره برده است که فضای بسیار بیشتری را نسبت به رقبای آن در بازار برای ذخیره اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری 3340 میلی‌آمپرساعتی حدود دو روز استفاده در حالت عادی را به همراه دارد و در عین حال از قابلیت شارژ سریع باتری پشتیبانی می‌کند که می تواند تا 30 درصد سریع‌تر از حالت عادی این گوشی را شارژ نماید.

هواوی در پایان این مراسم اعلام کرد که این گوشی هوشمند از 21 مرداد ماه به صورت آنلاین و از 24 مرداد ماه در فروشگاه‌ها و در رنگ‌های آبی، سیاه و طلایی و با قیمت اولیه یک میلیون و 399 هزار تومان عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.