اپ‌نت: با BlueWay بلوتوث گوشی خود را هوشمند کنید!

برای مدیریت کردن ابزار بلوتوث و استفاده هوشمند از آن اپلیکیشن BlueWay – Smart Bluetooth را بر روی گجت اندرویدی خود نصب نمایید. این اپ توسط NetGEL برای شما طراحی و عرضه شده است.

0

معمولاً در طول روز در مکان‌ها و موقعیت‌های خاصی از بلوتوث گوشی خود استفاده می‌کنید و روشن نگه داشتن همیشگی آن باعث کاهش دوام شارژ گوشی خواهد شد. BlueWay می‌تواند به‌صورت خودکار این موقعیت‌ها مثلاً استفاده در خودرو را شناسایی کرده و بلوتوث گوشی را روشن و خاموش کند.

به طور کلی در هر دستگاهی برای بلوتوث تنظیماتی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته که می‌توان هر کدام را به طور دلخواه تغییر داد. اما برای تنظیماتی پیشرفته‌تر و ایجاد تغییراتی که به صورت خودکار در شرایط متفاوت اعمال می‌شوند می‌توان از اپلیکیشن BlueWay – Smart Bluetooth استفاده نمود. با استفاده از این اپ به صورت خودکار بلوتوث دستگاه روشن یا خاموش می‌شود و یا با دستگاه‌هایی معین اتصال برقرار می‌کند.

برای دستگاه هر نوع محیطی که برایتان بیشتر مورد استفاده روزانه قرار می‌گیرد را معرفی کرده تا در هر محیطی بلوتوث به صورت خودکار روشن شود و به دستگاه موردنظر خودتان نیز وصل شود. برای هر دستگاهیی مانند هدست یا انواع پخش‌ها می‌توانید یک پروفایل جدا تنظیم کرده تا به هرکدام به صورت دلخواه خودتان وصل شود. می‌توانید برای قرار گرفتن در ماشین یا روی دوچرخه نیز برای BlueWay – Smart Bluetooth تنظیمات منحصربفرد قرار دهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.