تنها ۱۱ درصد از مشتریان مایل به پرداخت هزار دلار برای آیفون جدید هستند

صحبت‌هایی زیادی در خصوص قیمت گزاف آیفون جدید اپل مطرح است، در این بین گزارشی منتشر شده که بر اساس آن مشخص گردید تنها ۱۱ درصد از مشتریان مایل به پرداخت هزار دلار برای آیفون جدید هستند.

0

موسسه مالی Barclay گزارش جدیدی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است، در این بین شبکه خبری CNBC موفق شده نگاهی به این گزارش بیاندازد. جالب است بدانید بر اساس این گزارش آیفون بعدی اپل قیمت گزافی خواهد داشت که ممکن است باعث صرف نظر کردن مشتریان از خرید این گوشی تراز اول شود.

آیفون جدید اپل که در دهمین سال معرفی آیفون‌ها قرار است راهی بازار شود را به احتمال زیاد با نام آیفون 8 خواهیم شناخت، گمانه‌زنی‌های زیادی تاکنون در خصوص ظاهر و سخت‌افزار آیفون 8 زده شده است، فعالان اقتصادی نیز بر این باور هستند که آیفون 8 اپل قیمتی حدود 1000 تا 1200 دلار خواهد داشت.

موسسه مالی Barclay نیز در این زمینه نظرسنجی انجام داده است که بر اساس آن تنها 11 درصد از مخاطبین اعلام کرده‌اند حاضر به پرداخت چیزی بیشتر از 1000 دلار برای خرید آیفون 8 اپل هستند.

در بین این مخاطبین، حدود 18 درصد از افرادی که در حال حاضر دارنده آیفون هستند نیز اظهار تمایل برای خرید آیفون 8 اپل با قیمت گزاف بیشتر 1000 دلار کرده‌اند.

البته افراد زیادی نیز در این نظر سنجی نسبت به طرح خرید آیفون و پرداخت وجه به صورت ماهانه اظهار تمایل کرده‌‌اند. در این طرح کاربران باید ماهانه تا سقف مبلغ 48.50 دلار در یک بازه زمانی 12 ماهه پرداخت کنند و با تحویل آیفون فعلی خود بتوانند آیفون جدید اپل را تحویل بگیرند.

این روش برای فروش گوشی که به احتمال زیاد لقب گران‌ترین گوشی هوشمند پرچمدار را به خود اختصاص خواهد داد بیشتر منصفانه به نظر می‌رسد.

حضور ویژگی‌هایی نظیر پنل OLED، صفحه‌نمایش بدون حاشیه و تشخیص چهره کاربر از مواردی است که در آیفون 8 ممکن است به چشم بخورد، این موارد ویژگی‌های اختصاصی هستند که کاربران باید برای دسترسی به آن‌ها هزینه‌ای بیشتر نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار را پرداخت کنند.

در این بین Ming-Chi Kuo نیز به عنوان یکی از کارشناسان معتبر در بررسی وضعیت اپل، نیز مدعی است تنها 2 تا 4 میلیون دستگاه آیفون 8 در زمان عرضه قابل تحویل به مشتری است.

در جایی دیگر گزارشی خوشبینانه‌تر از جانب موسسه مالی Barclay منتشر شده است، بر اساس این گزارش 85 درصد از افرادی که در یک نظر سنجی شرکت کرده‌اند ادعا می‌کنند که حاضر به خرج پول بیشتری برای خرید گوشی‌های هوشمند تراز اول هستند.

در مجموع باید دید اپل چگونه خواهد توانست هواداران سینه‌چاک آیفون را به پرداخت هزینه‌ای گزاف و خرید جدیدترین آیفون این شرکت متقاعد کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.