نام رسمی اندروید O سی‌ام مردادماه اعلام خواهد شد

نسخه بعدی اندروید را در حال حاضر با نام اندروید O میشناسیم اما باخبر شدیم نام رسمی اندروید O قرار است در تاریخ سی‌ام مرداد ماه رسما اعلام شود.

0

سلانه‌سلانه به زمان رونمایی نسخه بعدی اندروید نزدیک می‌شویم اما نسخه بعدی اندروید هنوز اسم رسمی ندارد و کاربران در حال حاضر آن را به اختصار با نام اندروید O می‌شناسند.

در این بین David Ruddock یکی از دست‌اندرکاران وب‌سایت Android Police با انتشار یک توییت مدعی شده است که نام رسمی اندروید O قرار است در تاریخ سی‌ام مرداد رسما اعلام شود.، جالب اینجاست که لحن پیام وی برای انتشار نام نسخه بعدی اندروید به گونه‌ای است که ظاهرا David Ruddock از این نام باخبر است اما قصد ندارد آن را با کاربران به اشتراک بگذارد.

از طرف دیگر David Ruddock مدعی شد که ظاهرا گوگل قصد دارد نام نسخه بعدی اندروید را طی مراسمی رسمی معرفی کند. ظاهرا در سی‌ام مرداد یک خورشید گرفتگی کامل را در پیش‌رو داریم، به این ترتیب چه بسا نام نسخه بعدی اندروید ربطی به این پدیده نجومی نیز داشته باشد.

جمع‌بندی این حدس و گمان‌ها از احتمال نام‌گذاری اندروید بعدی با نام اندروید اُریو (Oreo)، حکایت دارد. جالب است بدانید اوریو یک بیسکویت کرم‌دار محبوب است.

خوشبختانه تا سی‌ام مرداد راه درازی در پیش نیست و از آن تاریخ به بعد راحت‌‌تر می‌توانیم نسخه بعدی اندروید را خطاب قرار دهیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.