تماشا کنید: آزمون مقاومت موتو زد 2 فورس ادیشن دربرابر تیغ و شعله!

امسال موتورولا کار خود را کمی ساده‌تر کرد و به‌جای جایگزین برای Moto Z و نسخه‌ی بادوام‌تر Moto Z Force، تنها به معرفی یک نسخه، یعنی Moto Z2 Force Edition بسنده کرد.

0

این گوشی هوشمند که آمیزه‌ای از سری Z و Z Force است، نازک و بدون جک هدفون است و صفحه‌نمایش نشکن دارد. یکی از یوتیوبرهای معروف در زمینه‌ی تست‌های سخت روی دیوایس‌های مختلف که صاحب کانال JerryRigEverything است، این بار گوشی هوشمند Moto Z2 Force Edition را زیر شکنجه‌ی خودش قرار داده است.

او در تست خودش اقدام به تست دوام دربرابر خش، دوام دربرابر خم‌شدن و مقاومت دربرابر شعله کرده است. البته تست آخر بیش‌تر جنبه‌ی کنجکاوانه دارد تا جنبه‌ی تست کاربردی. در این ویدئو می‌توانید ببینید که صفحه‌نمایش این دستگاه به‌راحتی خش برمی‌دارد و نسبت به بقیه‌ی گوشی‌های هوشمند بسیار ضعیف‌تر عمل می‌کند.

دلیل این اتفاق هم این است که صفحه‌نمایش نشکن باید از جنس پلاستیک ساخته شود. درست است که با سقوط گوشی، صفحه‌نمایش نخواهد شکست، اما به‌هرحال دربرابر خط‌وخش بسیار ضعیف است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.