نتایج بنچمارک گلکسی نوت 8 درز کرد

سه گوشی هوشمندی که بیش‌ترین انتظار را برای معرفی آن‌ها در سال جاری میلادی داریم، ال‌جی V30، اپل آیفون ۸ و سامسونگ گلکسی نوت ۸ هستند که گلکسی نوت ۸ زودتر از بقیه و در روز اول شهریورماه معرفی خواهد شد.

0

این گوشی هوشمند قدرتمند از سری نوت سامسونگ به‌دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد، بیش از پیش زیر ذره‌بین خواهد بود. گلکسی نوت ۷ فاجعه‌ای را تجربه کرد که درس بزرگی به سامسونگ داد. این گوشی دوبار برای جمع‌آوری فراخوانی شد و سرانجام از بازار محو شد. این جمع‌آوری به‌دلیل انفجارهای مکرری بود که در سرتاسر جهان، کاربرانش را مورد تهدید قرار می‌داد.

به‌هرحال امروز گلکسی نوت ۸ با مدل SM-N950F در بنچ‌مارک Geekbench رؤیت شده است. این مدل نشان می‌دهد که دستگاهی که مورد تست قرار گرفته است، مربوط به بازار بین‌المللی و دارای تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۵ است. درحقیقت در هنگام تست، سی‌پی‌یوی این دستگاه دارای فرکانس ۱.۶۹ گیگاهرتزی بوده است. گفتنی‌ست که گلکسی نوت ۸ مخصوص بازار آمریکا دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ خواهد بود. در این تست هم‌چنین اطلاعات دیگری نیز منتشر شده است که از میان آن‌ها می‌توان به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۷.۱.۱ نصب‌شده روی دستگاه اشاره کرد.

این گوشی هوشمند در بخش تست تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، امتیاز ۱۹۸۴ را کسب کرده است. هم‌چنین در بخش تست چندهسته‌ای امتیاز ۶۱۱۶ برای این دستگاه ثبت شده است. این درحالی‌ست که گوشی هوشمند گلکسی اس۸ سامسونگ با همین پردازنده، امتیاز بالاتری را کسب کرده بود: ۲۱۲۱ در بخش تک‌هسته‌ای و ۷۱۰۱ در بخش چندهسته‌ای؛ اما توجه داشته باشید هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.