نسخه پلاس ال‌جی V30 با حافظه بیشتر در کره جنوبی عرضه خواهد شد

در روز نهم شهریورماه، یعنی یک روز پیش از برگزاری IFA 2017 در برلین، ال‌جی از گوشی هوشمند V30 رونمایی خواهد کرد اما طبق ادعاهای جدید، این گوشی نسخه‌ی دیگری هم خواهد داشت.

0

تابه‌حال شایعات و اطلاعات فراوانی درباره‌ی ال‌جی V30 به بیرون درز کرده است، اما در یک شایعه‌ی جدید، ادعا شده است که ال‌جی در نهم شهریورماه از یک گوشی دیگر هم رونمایی خواهد کرد که نسخه‌ی پلاس V30 است. این گوشی هوشمند که بازار کره‌ی جنوبی را هدف گرفته است، تفاوت چندانی با نسخه‌ی معمولی V30 نخواهد داشت و دارای طراحی مشابه و هم‌چنین سخت‌افزار مشابه خواهد بود.

انتظار می‌رود که این نسخه دارای حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی باشد. این درحالی‌ست که نسخه‌ی عادی V30 دارای حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. هم‌چنین این دو گوشی هوشمند در دو ویژگی دیگر تفاوت دارند: قابلیت شارژ وایرلس و مبدل صوتی Hi-Fi. گرچه هنوز مشخص نیست که کدام نسخه، کدام قابلیت را خواهد داشت، اما می‌توان حدس زد که مبدل صوتی Hi-Fi متعلق به نسخه‌ی پلاس و شارژ وایرلس متعلق به نسخه‌ی معمولی باشد. ال‌جی پیش‌تر همین کار را با G6 کرده بود؛ یعنی نسخه‌ی آمریکای شمالی G6 دارای شارژ وایرلس و نسخه‌ی آسیایی آن دارای بلندگوی Hi-Fi بود.

همان‌طور که ذکر شد، V30 پلاس برای بازار کره‌ی جنوبی طراحی شده است و همراه با V30 در روز ۲۴ شهریور وارد بازار می‌شود. قیمت تخمینی آن نیز حدود ۸۷۵ دلار معادل ارز کشور کره و قیمت مدل عادی حدود ۷۰۰ دلار خواهد بود.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.