آپدیت جدید HTC U11 با قابلیت فیلمبرداری 1080p@60fps و بلوتوث 5 عرضه شد

اچ‌تی‌سی به وعده خود عمل کرد و با آپدیت جدیدی HTC U11 را به قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p @ 60fp و بلوتوث نسخه 5 مجهز کرد.

3

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید اوایل ماه جاری برای شما گفتیم که اچ‌تی‌سی U11 با یک آپدیت نرم‌افزاری بلوتوث ۵.۰ را دریافت خواهد کرد. اکنون نیز شاهد وفای به عهد اچ‌تی‌سی و انتشار آپدیت جدیدی برای HTC U11 هستیم که بلوتوث این گوشی پرچمدار را به نسخه 5.0 ارتقا می‌دهد.

از طرف دیگر HTC U11 پیش از این تنها می‌توانست با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری با رزولوشن 1080p داشته باشد در حالی که فیلمبرداری با این رزولوشن در سرعت 60 فریم در ثانیه را در بیشتر گوشی‌های همراه پرچمدار شاهد هستیم. جالب است بدانید حتی گفته می‌شود اپل در آیفون 8 به کاربران اجازه خواهد داد با رزولوشن 4K در سرعت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری کنند.

خبر خوشی که در این زمینه برای علاقه‌مندان و کاربران U11 داریم این است که این آپدیت جدید، پرچمدار اچ‌تی‌سی را به فیلمبرداری با رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه نیز مجهز خواهد کرد.

این آپدیت جدید در حال حاضر برای تمام کشورها منتشر نشده است، اما کاربران تایوانی گوشی HTC U11 مدعی دریافت این آپدیت هستند، با این حساب به احتمال زیاد در چند هفته دیگر سایر کاربران U11 نیز چشمشان به جمال این آپدیت جدید روشن خواهد شد.

 

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    سلام از کجا میتوانم بفهمم بلوتوثم ۵ شده یا نه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      روش فهمیدن در گوشی‌های مختلف و با توجه به رابط‌های کاربری متفاوت هست. متاسفانه به گوشی مد نظر شما دسترسی نداریم که بتونیم راهنمایی کنیم. روش کلی به این صورت هست:
      Step 1: Turn ON the Bluetooth of Device.
      Step 2: Now Tap on Phone Settings.
      Step 3: Tap on App and Select the “ALL” Tab.
      Step 4: Scroll Down and Tap on Bluetooth Icon named Bluetooth Share.
      Step 5: Done! Under App Info, you will see the version.

      1. Amir می‌گوید

        گوشیم یو ۱۱ اچ تی سیه این مسیری هم که گفتین رفتم چیزی پیدا نکردم مرتبط با ورژن بلوتوث