تصاویر ساعت هوشمند آینده فیت‌بیت درز کرد

از قبل می‌دانستیم که فیت‌بیت در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند جدید است و چند تصویر هم از آن فاش شده بود. حالا تصاویر باکیفیت‌تر از زوایای بیش‌تر از این ساعت به بیرون درز کرده است.

0

این ساعت که نام رمز آن طبق گزارش‌ها Project Higgs است، شباهت زیادی به دستبند پایش سلامت این شرکت، یعنی Blaze دارد. با این حال تغییر بزرگ این ساعت، در سنسور سنجش ضربان آن است. مدل‌های قبلی دارای سنسورهای اپتیکال با نور سبز بودند، اما به‌نظر می‌رسد که مدل جدید دارای دو سنسور با نور قرمز است. هم‌چنین یک نور آبی هم در پشت آن دیده می‌شود که مربوط به مادون قرمز است. در نتیجه با افزایش تعداد سنسورها، دقت سنجش ضربان قبل این ساعت هوشمند بسیار بالاتر خواهد بود.

 

این ساعت در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد: بدنه‌ی نقره‌ای با بند طوسی، بدنه‌ی رزگلد با بند آبی و بدنه‌ی تیره با بند مشکی.

ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت هم‌چنین با یک App Gallery جدید که شامل چند اپلیکیشن از شرکای فیت‌بیت است عرضه خواهد شد. با این حال انتظار می‌رود که تعداد این اپلیکیشن‌ها پس از عرضه‌ی ساعت هوشمند و قرارگرفتن SDK آن در اختیار توسعه‌دهندگان، افزایش پیدا کند. در کنار آن، این ساعت دارای GPS و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر خواهد بود.

این تصاویر از سوی وب‌سایت Wearable منتشر شده‌اند. گفتنی‌ست که این وب‌سایت در تماس با شرکت فیت‌بیت برای گرفتن اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این شایعات، با این پاسخ مواجه شده است:

ما در جریان هستیم که توجه و علاقه‌ی بسیاری زیادی نسبت به ورود ما به بازار ساعت‌های هوشمند وجود دارد. در حال حاضر هنوز اخبار جدیدی برای انتشار نداریم و درباره‌ی شایعات منتشرشده نظری نمی‌دهیم. تنها می‌توانیم تأیید کنیم که در حال توسعه‌ی این ساعت هوشمند هستیم تا در ابتدای سال آینده‌ی میلادی آن را عرضه کنیم.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.