اپ‌نت: Play Music Louder

بدون نیاز به اسپیکرهای قوی در هر فضایی که هستید با استفاده از Play Music Louder on YouTube, Spotify & SoundCloud می‌توانید با کیفیتی عالی به گوش دادن موزیک موردعلاقه‌تان بپردازید. این اپ توسط Amp Me inc برای شما دارندگان گجت‌های اندروید و iOS ارائه شده است.

0

اگر در مکانی هستید که می‌خواهید از موبایلتان یک آهنگ پخش کنید ولی کیفیت بلندگوی آن عالی نیست با این اپ و با استفاده از سایر دستگاه‌ها به راحتی موسیقی موردنظرتان را با صدای بلند و کیفیتی عالی گوش کنید. حتما نیاز نیست که همیشه یک اسپیکر قوی همراه داشته باشید بلکه تنها با داشتن Play Music Louder on YouTube, Spotify & SoundCloud یک پخش با کیفیت را خواهید داشت.

نحوه کار آن به این صورت است که تمامی دستگاه‌های اطراف شما را باهم هماهنگ کرده و به طور همزمان به پخش موسیقی می‌پردازند در نتیجه شما صدایی رساتر را در دسترس خواهید داشت. برای اتصال به سایرین نیازی به روشن کردن بلوتوث و وای‌فای نخواهید داشت. تنها کافی‌ست به سرورهای SoundCloud، Spotify و YouTube متصل باشید. برای وارد شدن به اپ با استفاده از ایمیل و یا اکانت فیس‌بوکتان این امکان برایتان فراهم می‌شود پس از امنیت اپلیکیشن اطمینان خاطر برایتان حاصل خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.