آپدیت نرم‌افزاری بعدی HTC U11 امکان ضبط ویدئو 60 FPS را فراهم خواهد کرد

مدتی است که زمزمه‌های زیادی درباره‌ی یک به‌روزرسانی بزرگ برای گوشی هوشمند HTC U11 شنیده می‌شود و حالا خود این شرکت آن را و اضافه‌شدن امکان فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌برثانیه را تأیید کرده است.

0

با این حال این شرکت جزئیات این به‌روزرسانی را تأیید نکرده است و ویژگی‌های جدیدی چون پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و حالت صفحه‌ی sRGB هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. از طرفی اما این شرکت انتشار به‌روزرسانی مخصوص دوربین و اضافه‌شدن امکان فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌برثانیه را تأیید کرده است.

به‌گفته‌ی این شرکت، قابلیت فیلم‌برداری ۶۰ فریم‌برثانیه دو ماه دیگر برای همه‌ی دستگاه‌های U11 در سراسر جهان عرضه خواهد شد. همان‌طور که می‌بینید اچ‌تی‌سی تاریخ دقیقی را برای این به‌روزرسانی مشخص نکرده است و فقط می‌دانیم که تا دو ماه دیگر خبری از آن نخواهد بود.

در حال حاضر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی U11 توانایی فیلم‌برداری ۳۰‌ فریم‌برثانیه در رزولوشن‌های 1080p و 4K و فیلم‌برداری ۱۲۰ فریم‌برثانیه در رزولوشن 1080p را داراست. با این حال این شرکت به‌دنبال افزودن نرخ فریم ۶۰ به رزولوشن 1080p است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.