لایو دو نفره همزمان به زودی به اینستاگرام اضافه خواهد شد

از امروز اینستاگرام به برخی کاربران اجازه می‌دهد دوستانشان را که البته باید از میان بیننده‌های لایو آنها باشد به لایو خود دعوت کنند تا یک لایو دونفره‌ی هم‌زمان تشکیل دهند.

0

برای چک‌کردن این‌که این گزینه برای شما فعال است یا خیر می‌توانید در هنگام انجام پخش لایو در پایین صفحه به‌دنبال دکمه جدید Go Live With باشید. در این حالت مانند لایو عادی، بیننده‌ها می‌توانند کامنت بگذارند و لایک کنند.

طبق پستی که اینستاگرام در وبلاگ خود برای معرفی این قابلیت منتشر کرده است، می‌توانید در هر زمان که بخواهید نفر دوم را از لایو خود حذف کنید و نفر دیگری را جایگزین کنید. هم‌چنین مهمان می‌تواند با اختیار خودش از لایو شما خارج شود. پس از پخش زنده نیز ویدئوی کامل آن می‌تواند به انتخاب کاربر در استوری‌ها قرار بگیرد.

قابلیت افزودن کاربران دیگر به پخش زنده هنوز در سرویس‌های محبوب دیگر مانند یوتیوب و اسنپ‌چت در دسترس نیست. البته فیس‌بوک در اردیبهشت‌ماه این قابلیت را در دسترس کاربران و صفحات مختلف قرار داد. انتظار می‌رود که این قابلیت در ماه‌های آینده در دسترس همه‌ی کاربران اینستاگرام قرار بگیرد.

پخش مجدد لایوها در استوری برای اولین بار در خردادماه بود که در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفت. هم‌چنین ماه گذشته فیس‌بوک اعلام کرد که بخش استوری اینستاگرام روزانه ۲۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

منبع VentureBeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.