گوشی هوشمند Aquos S2 شارپ رسما رونمایی شد

شارپ همچنان به ساخت گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه صفحه‌نمایش ادامه می‌دهد و امروز نیز محصول جدیدی از این شرکت رونمایی شد، Aquos S2.

0

Aquos S2 با نمایشگر 5.5 اینچی 2K که تا اطراف دوربین جلو کشیده شده و قابی که در پایین نمایشگر برای دکمه‌ی «هوم» تعبیه شده از گوشی‌های پر زرق و برق سال 2017 است. صرفنظر از دکمه‌ی هوم، این دستگاه شباهت بسیاری به گوشی‌های اسنشال که سُکان‌دار چنین سبکی هستند دارد.

به گوشه‌های بالای صفحه نمایش نگاه کنید. گوشی‌های معمولی غالبا گوشه‌های مربع شکل دارند و اسمارت‌فون‌ها اخیرا با گوشه‌های منحنی به بازار عرضه می‌شوند اما بنا به دلایلی شارپ ترجیح داده گوشه‌های S2 را برش دهد.

انحنای گوشه‌های مانیتور و صفحه نمایش گاه با روکش کردن آن ایجاد می‌شود، مانند کاری که شرکت شارپ انجام داده است. این درست همان کاری است که ال‌جی با گوشی جی 6 کرد تا آن را در برابر صدمات ناشی از سقوط محافظت کند.

در خصوص دوربین گوشی باید بگوییم که محصول جدید شارپ از یک دوربین دوگانه که بصورت عمودی در حاشیه گوشی قرار گرفته، دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی در پشت و یک لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. S2  برخلاف اسنشال و آیفون دستگاه میان‌رده‌ی متمایزی است که در دو مدل به بازار عرضه می‌شود: نسخه‌ی استاندارد تراشه‌ی اسنپدراگون 630، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگابایت دارد و نسخه‌ی دیگر به تراشه‌ قدرتمندتر اسنپدراگون 660، حافظه داخلی 4 گیگابایت در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

هر دو مدل از باتری 3020 میلی‌آمپری مجهز به شارژ سریع، اسکنر اثر انگشت و اندروید 7,1,1 نوقا بهره می‌برند. اینطور که بنظر می‌رشد محصول جدید شارپ تنها در بازار چین و با قیمت‌های 370 و 420 دلار برای مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.