گزارش مالی اچ‌تی‌سی خبر از کاهش درآمد این شرکت دارد

اچ‌تی‌سی در تاریخ 20 ساله‌ی خودش تابه‌حال چنین رکودی را تجربه نکرده است. این شرکت کاهش ۹ درصدی درآمد را در فروردین‌ماه تجربه کرد و در تیرماه هم اوضاع بهتری نداشت.

1

درآمد این شرکت در تیرماه، ۲۰۵ میلیون دلار بود که البته نسبت به ماه قبل کاهشی ۱۰.۱۶ درصدی داشته است. با این حال درآمد سالانه‌ی اچ‌تی‌سی کاهشی نسبتاً کم‌تر، یعنی ۲.۰۶ درصدی داشته است. به‌نظر می‌رسد که شرایط در ماه‌های آینده هم چندان مناسب نباشد. در ۷ ماه اول سال ۲۰۱۷ این شرکت در مجموع ۱.۲۲ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷.۸۵ درصد کاهش داشته است.

در خردادماه البته درآمد اچ‌تی‌سی رشد بسیار خوبی را تجربه کرد. این شرکت توانست ۵۲ درصد بیش‌تر از اردیبهشت‌ماه درآمد داشته باشد و حتی نسبت به خردادماه سال گذشته هم این رقم ۸.۳۸ درصد بیش‌تر بود. در همین حال اچ‌تی‌سی درحال توسعه‌ی فعالیتش در زمینه‌ی واقعیت مجازی است و در همین راستا هدست مستقل خودش را معرفی کرده است. هم‌چنین فعالیت این شرکت در فیلیپین نیز پس از ۵ سال غیبت به‌تازگی از سر گرفته شد.

رقم‌های دقیق‌تر این گزارش همراه با گزارش سه‌ماهه‌ی این شرکت منتشر خواهد شد که می‌توان با آن دلیل این رکود را بیش‌تر بررسی کرد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    فاتحه!