اولین تصاویر زنده و واقعی از گلکسی نوت 8 درز کرد

تاکنون تصاویر رندر شده زیادی از گلکسی نوت 8 منتشر شده اما حالا برای اولین‌بار با تصاویر واقعی و زنده این گوشی مواجهیم که طراحی آن را تأیید می‌کند.

0

گلکسی نوت 8 پرچم‌داری‌ست که بسیاری انتظارش را می‌کشند. مانند سال‌های اخیر طراحی گلکسی نوت 8 شباهت زیادی به گلکسی اس 8 دارد. سامسونگ کماکان از صفحه‌نمایش خمیده Super AMOLED با حاشیه‌های بسیار باریک موسوم به اینفینیتی استفاده کرده و دکمه هوم هم حذف شده و به شکل مجازی در پایین صفحه جای گرفته است. شاید بارزترین تفاوت در طراحی گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی اس 8 گوشه‌دارتر شدن طراحی و مستطیلی‌تر شدن آن باشد.

متأسفانه سامسونگ هنوز راهی برای قرار دادن حسگر اثر انگشت زیر صفحه پیدا نکرده و تمایلی هم به قرار دادن آن در جایی پایین‌تر از لنز دوربین ندارد. به این ترتیب با توجه به اندازه صفحه 6.3 اینچی و کشیده گلکسی نوت 8 استفاده از این سنسور کماکان دشوار خواهد بود. البته حداقل این‌بار فلش دوربین بین لنزها و حسگر قرار گرفته تا کمتر لنز دوربین را با انگشتتان لکه‌دار کنید. بله گلکسی نوت 8 به دوربین دوگانه‌ای مجهز شده که طبق شایعات مانند آیفون 7 پلاس امکان زوم اپتیکال 2 برابر را داراست.

گلکسی نوت 8 همچنین به قلم S-Pen باقابلیت تشخیص 4096 سطح فشار مجهز شده و خوشبختانه جک هدفون نیز در آن حذف نشده است. دکمه بیکسبی هم اما کماکان در سر جایش قرار دارد؛ دکمه‌ای فیزیکی که احتمالاً هیچ کاربردی برای فارسی‌زبانان نخواهد داشت و البته نمی‌توانید آن را به کار دیگری اختصاص دهید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.