شایعه: اپل واچ بعدی به اتصال LTE مجهز خواهد بود

به احتمال زیاد اپل واچ‌ بعدی را تا اواخر امسال شاهد خواهیم بود، اکنون نیز شایع شده است که اپل‌ واچ بعدی از قابلیت اتصال LTE و سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

0

به احتمال زیاد اپل واچ بعدی را تا اواخر امسال شاهد خواهیم بود، در این بین بلومبرگ مدعی شده است که اپل واچ‌ بعدی از قابلیت اتصال به LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. آخرین اپل واچ اپل را شهریور ماه پارسال با نام اپل واچ Series 2 شاهد بودیم.

اپل‌ واچ فعلی محصول خوبی است اما این ساعت هوشمند برای کارآیی کامل باید حتماً در محدوده‌ای نزدیک با آیفون قرار گرفته باشد.

تعبیه کردن چیپست  LTE در اپل واچ بعدی کار باعث می‌شود تا اپل‌ واچ وابستگی کمتری به گوشی هوشمند داشته باشد و کاربر بتواند با استقلال بیشتر با اپل واچ تعامل برقرار کند.

به این نکته نیز اشاره کنیم که شاید اپل واچ بعدی در چند نسخه راهی بازار شود که یکی از این مدل‌ها به پشتیبانی از LTE مجهز باشد. این فرایند را پیش از این در آی‌پاد نیز شاهد بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که احتمال می‌رود اپل‌ واچ در کنار استفاده از چیپست LTE باز هم برای انجام بعضی کارها نیاز به اتصال به گوشی آیفون داشته باشد. تعبیه کردن چیپست LTE در اپل واچ به این معناست که این اپل برای دوام بیشتر باتری اپل واچ بعدی خود باید فکری چاره کند.

چیز دیگری که در خصوص اپل‌ واچ انتظار می‌رود طراحی این ساعت هوشمند است، در این زمینه John Gruber پیش از این در Daring Fireball نوشته که صحبت‌هایی به گوش وی در خصوص طراحی جدید اپل واچ رسیده است. بر اساس این صحبت‌ها ظاهرا اپل طراحی جدیدی را برای اپل واچ بعدی خود در نظر گرفته است. با این حساب امیدواریم با ساعت هوشمند باریک‌تری نسبت به مدل فعلی اپل واچ طرف باشیم.

همان‌گونه که حتما می‌دانید احتمال زیادی داده می‌شود که اپل تا دو ماه آینده رسما آیفون‌های جدید خود را معرفی کند. چه بسا که در این مراسم اپل علاقه‌مندان محصولات خود را غافل‌گیر کرده و اپل واچ جدید خود را نیز رسماً رونمایی کند.

خبری دیگری که در این زمینه جالب به نظر می‌رسد، ادعای بلومبرگ در خصوص تهیه چیپست‌های مودم LTE اپل واچ، توسط اینتل است. بد نیست بدانید در حال حاضر کوالکام بازار بزرگی از تولید چیپست‌ مودم‌های LTE را در اختیار دارد و از قرار معلوم از آنجایی که اپل و کوالکام در خصوص پتنت، پرونده حقوقی در مقابل یکدیگر در دادگاه دارند، اپل اینتل را به کوالکام برای تامین چیپست مودم LTE اپل واچ بعدی خود ترجیح خواهد داد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.