شایعه: آیفون SE جدید سال 2018 از راه خواهد رسید

ظاهرا اپل آیفون SE را فراموش نکرده و شایع شده است که آیفون SE جدید سال 2018 از راه خواهد رسید.

2

بیشتر از یک سال از عرضه آیفون SE می‌گذرد و این روزها این گوشی دیگر قدیمی‌ شده است، اما ظاهرا اپل این نسخه کوچک و جمع‌وجور از آیفون را فراموش نکرده و قرار است سال آینده میلادی شاهد عرضه نسخه‌ای تازه‌ نفس از آیفون SE به بازار باشیم.

بر اساس آخرین شایعاتی که در خصوص آیفون SE منتشر شده است، اپل برنامه دارد تا این گوشی را نهایتاً تا فروردین‌ ماه سال آینده معرفی کند. با این حساب می‌توان گفت آیفون SE جدید حدود 2 سال بعد از معرفی اولین نسخه از این گوشی راهی بازار خواهد شد.

از قرار معلوم سیاست اپل در طراحی آیفون SE 2018 تفاوتی نخواهد داشت و در این گوشی نیز همچنان با محصولی کوچک و جمع‌ و جور طرف خواهیم بود،‌ البته به احتمال زیاد پردازنده A10 که پیش از این در آیفون شاهد بودیم را در آیفون SE 2018 نیز شاهد خواهیم بود.

ابعاد صفحه‌نمایش آیفون SE نیز به احتمال زیاد 4 تا نهایتا 4.2 اینچ خواهد بود و پیش‌بینی میشود که 32 یا 128 گیگابایت رم را در آیفون SE شاهد باشیم.

در کنار این موارد انتظار می‌رود که در آیفون SE 2018 شاهد ارتقا باتری نسبت به اولین مدل این آیفون باشیم. در آیفون 2015 SE باتری 1624 میلی‌آمپری تعبیه شده بود و در آیفون SE 2018 شاهد حضور یک باتری 1700 میلی‌آمپری خواهیم بود. نسخه جدید iOS 11 نیز از آن مواردی است که در آیفون SE 2018 پیش‌بینی می‌شود.

قرار است اپل آیفون SE 2018 را ابتدا راهی خاک هندوستان کند و در ادامه شاهد این آیفون کوچک و جمع و جور در سایر بازارها نیز خواهیم بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام خدمت شما.ببخشید ایفونseرو اپل سال٢٠١۶به بازار عرضه کرده نه سال٢٠١۵.شما درمطلب بالا اشتباه نوشتید که الان دوسال از عرضه ایفونseمیگذرد???

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممنون اصلاح شد