چگونه پیام‌های تلگرام را بدون متوجه شدن فرستنده (تیک دوم) بخوانیم؟

اگر به هر دلیلی می‌خواهید پیام‌هایی که در تلگرام، واتس‌اپ، مسنجر فیس‌بوک یا وایبر برایتان ارسال شده را بدون این‌که فرستنده متوجه شود می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

0

همان‌طور که می‌دانید در تلگرام، واتس‌اپ، وایبر و اپلیکیشن‌های مشابه وقتی پیام شما توسط گیرنده خوانده شد تیک دوم در کنار پیام ظاهر می‌شود تا بدانید پیام شما خوانده شده است. با این‌که می‌توان با راه‌هایی مثل خواندن از طریق نوتیفیکیشن‌ها و یا قرار دادن گوشی در حالت Airplane Mode یا قطع اینترنت از متوجه شدن فرستنده جلوگیری کرد اما این روش‌ها یا وقت‌گیر هستند و یا نمی‌توانید پیام‌ها را به‌طور کامل بخوانید.

اما حالا با اپلیکیشن اندرویدی Unseen این مشکل برطرف شده است. با استفاده از این اپ دیگر نه تیک دوم مقابل پیام‌ها نمایش داده خواهد شد و نه وضعیت Last Seen شما تغییر خواهد کرد. Unseen حتی امکان نمایش تصاویر، ویدئوها و صداهای واتس‌اپ را نیز بدون متوجه شدن فرستنده دارد. در Unseen حتی قابلیت Chathead یا حباب‌های کوچکی بر روی صفحه برای دسترسی سریع به چت‌ها وجود دارد.

کافیست اپلیکیشن را نصب کرده و دسترسی آن را به اعلان‌ها یا همان نوتیفیکیشن‌های اندروید فعال کنید. همان‌طور که حدس زدید این اپلیکیشن از نمایش بخشی از پیام در بخش اعلان‌ها استفاده می‌کند و از آن‌جا که به آن دسترسی کامل دارد می‌تواند متن پیام‌ها را بدون باز شدن پیام‌رسان دریافت کرده و برایتان در محیطی دیگر نمایش دهد. به این ترتیب Unseen محدودیت‌هایی هم دارد و در برخی پیام‌رسان‌ها شاید گاهی تنها پیام‌های ابتدایی را بتوانید ببینید.

این اپلیکیشن به دلیل نحوه کارکردش فعلاً تنها برای اندروید عرضه شده و هنوز نسخه‌ای از آن برای آیفون منتشر نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.