صفحه‌نمایش بدون حاشیه میت 10 هواوی EntireView نام خواهد گرفت

رسم شده که شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند، برای صفحه‌نمایش‌ بدون حاشیه خود اسم انتخاب می‌کنند، ظاهرا این رسم به هواوی نیز رسیده است و صفحه‌نمایش بدون حاشیه میت 10 هواوی EntireView نام خواهد گرفت.

0

صفحه‌نمایش بدون حاشیه این روزها در بیشتر گوشی‌های هوشمند پرچمدار حضور دارد، جالب اینجاست که بزرگانی مانند سامسونگ و ال‌جی برای صفحه‌نمایش بدون حاشیه گوشی‌های پرچمدار خود اسم تجاری انتخاب کرده‌اند.

صفحه‌نمایش گلکسی اس 8 را با نام تجاری Infinity Display می‌شناسیم و ال‌جی از نام FullVision برای صفحه‌نمایش بدون حاشیه جی 6 استفاده کرده است.

ظاهرا هواوی نیز قصد دارد این رسم را ادامه دهد و در میت 10 شاهد صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ای هستیم که از جانب هواوی EntireView نام گرفته است. برای علاقه‌مندان میت 10 باید بگوییم که این گوشی تراز اول قرار است در تاریخ 24 مهر ماه 96 رونمایی شود.

پیش از این Richard Yu یکی از مدیران ارشد هواوی رسما تایید کرد که در هواوی میت 10 شاهد حضور صفحه‌نمایشی بدون حاشیه خواهیم بود. پتنت این صفحه‌نمایش نیز در اتحادیه اروپا ثبت شده است. به احتمال زیاد این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر با 2160 در 1080 پیکسل و ابعادی برابر 6 اینچ دارد، نسبت تصویر آن هم 18:9 است و توسط Japan Display ساخته شده است.

در کنار این صفحه‌نمایش احتمال داده می‌شود که پردازنده جدید کیرین 970 با معماری 10 نانومتری نیز در هواوی میت 10 حضور پیدا کند.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.