اولین تصاویر گوشی ارزان‌قیمت «نوکیا 2» منتشر شد

ارزان‌ترین گوشی شرکت HMD که صاحب برند نوکیا است، در ماه جاری و با نام نوکیا 2 معرفی خواهد شد و حالا تصاویری از آن به بیرون درز کرده است.

0

این شرکت فنلاندی نوکیا 2 را به‌همراه پرچم‌دار خودش، یعنی نوکیا 8، روانه‌ی بازار خواهد کرد. هفته‌ی گذشته بود که چند طرح از نوکیا 2 فاش شد و امروز نیز تصاویری از این گوشی منتشر شده است که از کمیسیون ارتباطات فدرال FCC به بیرون درز کرده است. در این تصاویر جلو و پشت این گوشی نمایان است.

به‌نظر می‌رسد HMD این گوشی را با مدل TA-1029 می‌شناسد. ازطرفی هنوز هیچ جزئیاتی از مشخصات این گوشی فاش نشده است و فقط می‌توان مطمئن بود که دارای بلوتوث ۴.۱ است.

با این حال طبق شایعات، نوکیا ۲ دارای صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی یا ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی یا 720p خواهد بود و از پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۲۱۲ بهره خواهد برد. بقیه‌ی اطلاعات همان‌طور که گفته شد هنوز مشخص نیستند ولی می‌دانیم که این دستگاه قطعاً در رده‌ی ارزان‌قیمت‌ها خواهد بود.

انتظار می‌رود که HMD نوکیا ۸ را در روز ۲۵ مرداد معرفی کند، اما قطعاً از دستگاه‌های دیگری هم در این مراسم رونمایی خواهد شد که احتمالاً نوکیا ۲ یکی از آن‌ها باشد. با این حال در روزهای آینده هم می‌توانیم منتظر انتشار اطلاعات جدید درباره‌ی این گوشی هوشمند باشیم.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.