گوگل پیکسل 2 احتمالاً بدون جک هدفون عرضه خواهد شد

بار دیگر شایعاتی درباره‌ی گوگل پیکسل ۲ منتشر شده است و در آن ادعا شده است که جک هدفون از پیکسل 2 و پیکسل XL 2 حذف خواهد شد.

0

بنابر اطلاعاتی که استفن هَل، نویسنده‌ی وب‌سایت 9To5Google منتشر کرده است، جک هدفون دوباره سوژه‌ی رسانه‌ها شده است و او در توییتی به این نکته اشاره کرده است که گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 2 و پیکسل XL 2 دارای جک هدفون نخواهند بود و برای پخش صوت از بلوتوث و یو‌اس‌بی تایپ-سی استفاده خواهند کرد.

پیش‌تر هم شایعات زیادی حول این اتفاق منتشر شده بود و این اتفاق زیاد هم دور انتظار نیست. اولین شرکتی که دست به این کار زد موتورولا بود، اما این اپل بود که با حذف جک هدفون از آیفون باعث ایجاد سروصدای زیاد شد و حالا به‌نظر می‌رسد این تب‌وتاب گریبان‌گیر گوگل هم شده است و این شرکت در ماه‌های آینده به‌عنوان یک بازیگر بزرگ به جمع حذف‌کنندگان جک هدفون می‌پیوندد.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.