شایعه: اندروید O هفته آینده رسماً منتشر خواهد شد

همان‌طور که احتمالاً خودتان هم در جریان هستید، اندروید O همچنان در دست توسعه است و تابه‌حال 4 نسخه بتا برای علاقه‌مندانی که دوست دارند آن را امتحان کنند، عرضه‌شده است. بااین‌حال، هنوز تاریخ عرضه نسخه نهایی مشخص نشده است.

0

به نظر می‌رسد که متخصص تکنولوژی David Ruddock قانع شده که در طول یک هفته بعد، آپدیت رسمی عرضه خواهد شد. وی ابتدا در اوایل خردادماه از منبعی که ادعا می‌کرد موثق است خبر را نقل کرد. دیروز دوباره درباره این مسئله توییت کرد و گفت که در عرض یک هفته اندروید O برای دستگاه‌های Pixel گوگل عرضه خواهد شد. هنوز صحت این خبر معلوم نیست.

لطفاً توجه کنید که حتی اگر خبر آقای Ruddock صحیح باشد، ممکن است تغییرات دقیقه نودی باعث شوند که گوگل تاریخ عرضه نسخه جدید اندروید را به عقب بیندازد. شاید به خاطر تغییرات این‌چنین است که گوگل هیچ‌گاه اعلام نمی‌کند که چه زمانی آپدیت‌هایش عرضه می‌شوند. هر وقت کار یک نسخه تمام شود، خود کاربران متوجه خواهند شد.

با توجه به تاریخ‌های عرضه گذشته به نظر می‌رسد که واقعاً با دریافت اندروید O فاصله آن‌چنانی نداشته باشیم. اندروید 7 نوقا سال گذشته در یکم شهریورماه برای دستگاه‌های نکسوس آماده شد؛ پس در این ماه احتمالاً شاهد عرضه نسخه بزرگ بعدی اندروید برای کاربران این سیستم‌عامل خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.