اولین تصویر رندرشده از LG V30 با صفحه‌نمایش بدون حاشیه منتشر شد

ساعاتی پس از این‌که ال‌جی خودش پنل پلاستیکی صفحه‌نمایش OLED گوشی V30 را تأیید کرد، یک تصویر رندرشده از آن در اینترنت منتشر شد.

0

ازآن‌جا که تصویر پس‌زمینه در این رندر، یکی از تصاویر پس‌زمینه‌ی قدیمی آیفون است، به احتمال زیاد این تصویر از منبعی رسمی منتشر نشده است، اما طراحی کلی می‌تواند تا حد زیادی شبیه به طرح نهایی این مدل باشد. به‌نظر می‌رسد طراح آن از روی سرنخ‌های منتشرشده و با الهام از طراحی قسمت بالایی گوشی LG G6، دست به رسم آن زده است. در این تصویر شاهد گوشه‌های گرد صفحه‌نمایش و حاشیه‌ی نازک آن هستیم.

گوشی هوشمند LG V30 دارای یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی OLED با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد بود. منبعی که این رندر را منتشر کرده است، مقایسه‌ای تصویری از اندازه‌ی گوشی‌های گلکسی اس۸ پلاس، ال‌جی جی۶ و ال‌جی وی۳۰ انجام داده است که در آن مدل وی۳۰ از نظر اندازه بین دو مدل دیگر قرار می‌گیرد.

لازم‌به‌ذکر است که رونمایی رسمی از LG V30 در روز نهم شهریورماه انجام می‌گیرد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.