تماشا کنید: نگاه نزدیک به گوشی هوشمند استثنایی RED Hydrogen One

شرکت RED که آن را با عرضه دوربین‌های فیلمبرداری فوق‌العاده باکیفیت و گران می‌شناسیم ماه گذشته گوشی ماژولار هیدروژن وان را با صفحه‌نمایش هولوگرافیک معرفی کرد. حالا اولین ویدئوی نگاه نزدیک از نسخه اولیه آن منتشر شده است.

0

دوربین‌های RED به ضبط ویدئوهای فوق‌العاده باکیفیت با وضوح 8K و از نوع خام RAW مشهور هستند و برای خرید این دوربین‌ها با ماژول‌های مورد نیازشان باید ده‌ها هزار دلار خرج کنید! این شرکت چندی پیش اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرده و پیش‌فروش آن را آغاز کرد. با این‌که رد چیز زیادی از این گوشی خصوصاً از نظر مشخصات فنی و ظاهر نگفت چند ویژگی منحصربه‌فرد آن توجه همه را به خود جلب کرد.

هیدروژن وان اولین گوشی هوشمندی است که به صفحه‌نمایش هولوگرافیک مجهز می‌شود تا بدون نیاز به عینک بتوانید محتوای سه‌بعدی تماشا کنید. این گوشی همچنین می‌تواند با یک ماژول دوربین مجزا فیلمبرداری را حتی بهتر از دوربین‌های DSLR و بدون آینه انجام دهد و بدنه و طراحی گوشی نیز با هر آن‌چه دیده بودید تفاوت دارد. هیدروژن وان در دو نسخه یکی با بدنه آلومینیومی با قیمت 1200 دلار و دیگری تیتانیومی و با قیمت 1600 دلار پیش‌فروش شده است.

حالا «مارکز براون‌لی» ملقب به MKBHD یکی از یوتیوبرهای مشهور شانس این را پیدا کرده که به‌صورت اختصاصی به نسخه اولیه این گوشی نگاهی داشته باشد. RED چند نسخه اولیه از این گوشی را برای نمایش ویژگی‌های مختلف آن تولید کرده که یکی از آن‌ها طراحی گوشی را به نمایش می‌گذارد. بدنه این گوشی ترکیبی از آلومینیوم، Kevlar، پلاستیک و شیشه است و یک لوگوی قرمز RED نیز در پشت آن جای گرفته است. پین‌های پشت گوشی برای سازگاری با ماژول‌های مختلف اضافه شده و دوربین دوگانه نیز در پشت آن به چشم می‌خورد. اسپیکرهای دوگانه استریو در جلو و دکمه اختصاصی برای شروع فیلمبرداری نیز از ویژگی‌های جالب توجه دیگر این گوشی است.

نسخه اولیه بعدی که صفحه‌نمایش هولوگرافیک را دارد به دلیل آزمایشی بودن هنوز مقابل دوربین قرار نگرفته اما می‌توانید از واکنش مارکز متوجه جذابیت آن شوید. سرانجام آخرین نسخه اولیه طراحی ماژول دوربین را نشان می‌دهد که در آن سنسور هلیوم RED و لنزی مجزا قرار گرفته تا بهترین تجربه فیلمبرداری را داشته باشید؛ تاجایی که RED مدعی شده تنها دوربین‌های چند ده هزار دلاری این شرکت می‌توانند بهتر فیلمبرداری کنند!

به این ترتیب ما نیز مانند شما هیجان‌زده‌ایم تا ببینیم RED چگونه می‌تواند دنیای گوشی‌های هوشمند را متحول کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.