گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به‌زودی به اندروید 7.1 آپدیت خواهند شد

ظاهرا سامسونگ به فکر آپدیت پرچمداران جدید خود افتاده است و قرار است گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به‌زودی به اندروید 7.1 آپدیت شوند.

0

سامسونگ گلکسی‌های اس 8 خود را به هر لحاظ مجهز راهی کارزار گوشی‌های پرچمدار کرد، اما این گوشی‌ها به لحاظ نرم‌افزاری از اندروید 7.1.1 بهره نمی‌بردند. انصافا هم باید گفتن اندروید 7.1 چیز زیادی ندارد که کاربران گلکسی‌های اس 8 افسوس آن را بخورند به خصوص اینکه سامسونگ از شکلک‌ها، لانچر و صفحه‌کلید خود در رابط کاربری گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس استفاده می‌کند.

اما باز هم برای آن دسته کاربران گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که تمایل به استفاده از اندروید 7.1 دارند باید این خبر خوش را بدهیم که این آپدیت جدید در راه پرچمداران سامسونگ است.

بنا به گزارشی که Vodafone واحد استرالیا منتشر کرده است، ظاهرا آپدیت اندروید 7.1.0 در راه گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ است. در این آپدیت شاهد ثبات بیشتر اندروید و همچنین برطرف کردن باگ‌های نرم‌افزاری هستیم. با این حساب کاربران پس از دریافت آپدیت اندروید 7.1 به لحاظ بصری چیز جدیدی را مشاهده نخواهند کرد.

البته این امر به معنای این نیست که توصیه نمی‌شود این آپدیت را کاربران نصب کنند و اگر کاربر گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس هستید، حتماً پس از انتشار آپدیت اندروید 7.1 برای دریافت و نصب این آپدیت اقدام کنید.

در مجموع باید گفت به احتمال زیاد آپدیت جدید اندروید 7.1 در راه گلکسی‌های پرچمدار سامسونگ است و تا چند هفته دیگر کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس میزبان اندروید 7.1 در گوشی‌های خود خواهند بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.