آپدیت جدید وان‌پلاس 5 قابلیت لرزش‌گیر ویدئو در فیلمبرداری 4K را به همراه دارد

باخبر شدیم وان‌پلاس آپدیت جامعی را برای وان‌پلاس 5 منتشر کرده است در این آپدیت جدید شاهد اضافه شدن قابلیت لرزش‌گیر ویدئو در فیلمبرداری 4K هستیم.

0

وان‌پلاس با انتشار یک آپدیت جامع امکانات مختلفی را به گوشی وا‌ن‌پلاس 5 اضافه کرد، این آپدیت جدید که حجمی حدود 310 مگابایت دارد نسخه رابط کاربری وان‌پلاس 5 را به OxygenOS 4.5.7 ارتقا می‌دهد.

وان‌پلاس 5 از زمان عرضه تاکنون اشکالاتی را نیز به لحاظ نرم‌افزاری داشته که وان‌پلاس در این‌ آپدیت جدید این اشکالات را نیز بر طرف کرده است. در بین تمامی امکانات و بهینه‌سازی‌هایی که آپدیت جدید برای وان‌پلاس 5 به ارمغان آورده است ویژگیEIS یا لرزش‌گیر دوربین برای فیلمبرداری فیلم‌های 4K بیشتر به چشم می‌خورد.

در کنار این ویژگی شاهد اضافه شدن قابلیتی با عنوان OnePlus Slate نیز در وان‌پلاس 5 هستیم. کاربر به این ویژگی از طریق قسمت Font Switch tool دسترسی دارد. این ویژگی به کاربر اجازه تنظیم و انتخاب فونت‌ مورد دلخواه را می‌دهد.

امکانات آپدیت جدید وان‌پلاس 5 به همین‌جا ختم نمی‌شود و در کنار ویژگی‌های جدید شاهد اضافه شدن آپدیت امنیتی تیر ماه گوگل نیز هستیم. ارتباط وای‌فای، تنظیم آرام و خودکار نور پشت‌زمینه، بهینه‌سازی در مصرف باتری زمانی که گوشی در حالت StandBy است را می‌توان از بهینه‌سازی‌هایی دانست که کاربران وان‌پلاس 5 با این آپدیت جدید دریافت خواهند کرد.

در این آپدیت شاهد برطرف نمودن باگ‌‌های نرم‌افزاری وان‌پلاس 5 نیز هستیم. پیش‌بینی می‌شود کاربران وان‌پلاس 5 در کشورهای مختلف تا چند هفته آینده آپدیت وان‌پلاس 5 را دریافت کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.