ایسوس ذن‌فون 4 را ۲۸ مردادماه معرفی خواهد کرد

خبرهای خوشی از ایسوس در راه است و باخبر شدیم ایسوس رسما اعلام کرده است که ‌ذن‌فون 4 را در تاریخ 28 مرداد ماه معرفی خواهد کرد.

0

طرفداران گوشی‌های ایسوس مدت زیادی است که چشم انتظار معرفی پرچمدار جدید ایسوس هستند. ایسوس نیز که پیش از این وعده داده بود تا در تابستان امسال پرچمدار بعدی خود را معرفی می‌کند، دعوت‌نامه‌ای رسمی برای معرفی ذن‌فون 4 در تاریخ 28 مرداد ماه ارسال کرده است.

ایسوس در خصوص ذن‌فون 4 سعی کرده است تا جایی که امکان دارد رازنگه‌دار باشد. از روی دعوتنامه ذن‌فون 4 نیز نمی‌توان چیز زیادی در خصوص مشخصات ذن‌فون 4 بدست آورد. اما حضور 2 دایره در تصویر دعوتنامه‌ای ذن‌فون 4 به احتمال زیاد حکایت از حضور دوربین دوگانه در ذن‌فون 4 دارد.

در این دعوتنامه ایسوس نوشته است که زمان آن فرا رسیده است که تا بیشتر از یکی ببینیم. در یک جای دیگر نیز عبارت ما عاشق عکس‌ها هستیم در دعوتنامه رونمایی ذن‌فون 4 به چشم می‌خورد. این موارد نیز حضور دوربین دوگانه در ذن‌فون 4 را قوت می‌بخشد.

تمرکز بر روی افزایش قابلیت و کیفیت دوربین را در بیشتر پرچمداران 2017 شاهد هستیم. ظاهرا ذن‌فون 4 ایسوس نیز به لحاظ دوربین حرف‌‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات فنی ذن‌فون 4 ایسوس به بیرون درز پیدا نکرده است اما مشخصات ذن‌فون 4 Max که راهی بازار روسیه شده است را در اختیار داریم. در ذن‌فون 4 Max شاهد حضور اسنپ‌دراگون 430 در کنار صفحه‌نمایش 5.5 اینچی هستیم.

با این حساب باید دید ایسوس در ذن‌فون 4 چگونه خواهد توانست دل هواداران گوشی‌های پرچمدار را بدست آورد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.