آپدیت Daydream گوگل برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شد

گلکسی‌های اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ قادر به استفاده از پلتفرم Daydream گوگل شدند، گوگل این خبر را در حساب کاربری رسمی واقعیت مجازی گوگل در گوگل‌پلاس اعلام کرد.

0

گوگل به تازگی در حساب کاربری واقعیت مجازی خود در گوگل‌ پلاس اعلام کرد که آپدیت گوگل Daydream را برای کاربران گلکسی‌های اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ منتشر کرده است.

ناگفته نماند که چند اپراتور مخابراتی در آمریکا نیز تاکنون آپدیت گوگل Daydream را برای گلکسی‌های اس 8 و اس 8 پلاس منتشر کرده‌اند اما کاربران امکان استفاده از ویژگی‌های این آپدیت را در Daydream ندارند.

البته ظاهرا این آپدیت باید در سمت سرورهای پلتفرم Daydream نیز اعمال شده باشد، با این حساب با اعلام رسمی گوگل مبنی بر انتشار آپدیت Daydream، انتظار می‌رود از اکنون به بعد کاربران پرچمداران سامسونگ امکان دسترسی به محتوای واقعیت مجازی را از طریق گوگل Daydream داشته باشند.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.