اچ‌پی یک کوله‌پشتی واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها معرفی کرد

مدت زیادی از معرفی کامپیوتر کوله‌پشتی واقعیت مجازی شرکت اچ‌پی نگذشته و حالا این شرکت محصولی تازه‌ با نام Z VR Backpack را معرفی کرده است.

0

کوله‌پشتی جدید واقعیت مجازی Z شرکت اچ‌پی بعنوان یک «کامپیوتر ایستگاه کاری» و برای انواع مشاغلی اعم از نمایشگاه‌های خودرو، آژانس‌های املاک و مستغلات و دیگر مشاغلی که ممکن است استفاده‌ای از واقعیت مجازی داشته باشند به بازار عرضه می‌شود. این ایستگاه کاری با عملکرد بالای خود بگونه‌ای طراحی شده است که وقتی مشتریان در حال تماشای دموهای واقعیت مجازی یک ماشین یا یک خانه هستند، کیفیت بد گرافیکی و سرعت فریم حواس‌شان را پرت نمی‌کند.

کوله‌پشتی واقعیت مجازی Z از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای نسل هفتم Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا سری کوادرو P5200 بهره می‌برد و آن‌طور که اچ‌پی ادعا می‌کند قدرتمندترین، سبک‌ترین و کنترل‌پذیرترین کامپیوتر واقعیت مجازی پوشیدنی ساخته شده تا به امروز است. توان گرافیکی دو برابر فریم بافر 1080  و قابلیت تنظیم برای داشتن 32 گیگ رم از دیگر خصوصیات این کوله‌پشتی می‌باشد.

شکل و شمایل  Z VR با اندک تفاوتی شبیه مدل Omen می‌باشد. گفتنی است قطعه‌ی جانبی طراحی شده برای این دستگاه اجازه می‌دهد در مواقع لازم آن‌را از حالت کوله‌پشتی به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل کنید. شروع قیمت خرید دستگاه از 3,299 دلار است و قرار است از آذر ماه سال جاری به بازار عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.