تصویر رندرشده گلکسی نوت 8 سامسونگ درز کرد

چیزی به رونمایی گلکسی نوت 8 نمانده است و تصویر رندر شده‌ای را از گلکسی نوت 8 شاهد هستیم که به بیرون درز پیدا کرده است.

0

کاربر evleaks@ که کارنامه پروپیمانی در زمینه فاش کردن اسرار گوشی‌های مختلف دارد، این بار نیز دست به کار شده و تصویری رندر شده‌ای از گلکسی نوت 8 سامسونگ را در توییتر منتشر کرده است.

تصویری رندر شده‌ای که اکنون از گلکسی نوت 8 در اختیار ماست، به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی را از گلکسی اس 8 سامسونگ در ذهن تداعی می‌کند، البته کناره‌های بدنه گوشی در گلکسی نوت 8، کمتر از گلکسی اس 8 خمیده به نظر می‌رسد.

این تصویر رندر شده از حضور رنگ مشکی نیز در پنل جلوی گلکسی نوت 8 حکایت دارد. لازم به ذکر است که سامسونگ در تمامی نسخه‌های گلکسی اس 8 در قسمت جلو از رنگ مشکی استفاده کرده است با این حساب چه بسا که در رنگ‌بندی‌‌های مختلف گلکسی نوت 8، شاهد استفاده از رنگ مشکی در قسمت پنل جلوی این گوشی باشیم.

کناره‌های دو طرف گوشی نیز در این تصویر رندر شده کاملاً خمیده به نظر می‌رسد. پشت گوشی هم علاوه بر دوربین دوگانه حسگر اثر انگشت متأسفانه در همان جای قبلی قرار گرفته که کاربران از آن شکایت داشتند. علاوه بر این قلم S-Pen نیز به رنگ بدنه گوشی خواهد بود. قرار است سامسونگ 22 روز دیگر در تاریخ اول‌ شهریور ماه گلکسی نوت 8 را رونمایی کند.

پردازنده‌های اکسینوس 8895 یا اسنپ‌دراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم، از موارد سخت‌افزاری هستند که در خصوص گلکسی نوت 8 احتمال می‌رود. صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Infinity Display و همچنین نسبت تصویر 18.5:9 در کنار استاندارد IP68 که نشان از مقاومت گلکسی نوت 8 در برابر آب را دارد به همراه قلم S-Pen از مواردی است که حضور آن‌ها در پرچمدار بعدی سامسونگ پیش‌بینی شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.