آموزش بازیابی پسورد اکانت گوگل و جیمیل در ۵ قدم ساده

چطور اکانت جیمیل و گوگل خود را دوباره از دست هکرها پس بگیریم؟‌ ممکن است که به خاطر رعایت نکردن نکات امنیتی،‌ پسورد اکانت جیمیل و گوگل شما تغییر کند یا در اختیار شما نباشد. در این مطلب آموزش کامل بازیابی پسورد اکانت جیمیل و گوگل را بررسی خواهیم کرد.

196

در سال‌های اخیر شرکت‌های ارائه دهنده سرویس صندوق پستی الکترونیک یا همان ایمیل روش‌های مختلفی را در جهت افزایش امنیت حریم خصوصی افراد و اطلاعات آن‌ها ایجاد کرده‌اند. یکی از این سرویس‌ها جیمیل است که تخمین زده می‌شود تعداد کاربران فعال ماهانه آن به بیش از یک میلیارد نفر رسیده باشد.

البته بر کسی پوشیده نیست، هر اندازه هم که گوگل یا شرکت‌های ارائه دهنده سرویس ایمیل در جهت ارائه راهکارهای امنیتی در جهت جلوگیری از هک شدن جیمیل و نفوذ به اطلاعات کاربران گام بردارند، با این حال همیشه وقت افراد یا سرویس‌هایی در جهت تقابل با این گونه راهکارها فعالیت می‌کنند.

هک جیمیل / چگونه هک نشویم؟

برای جلوگیری از هک شدن اکانت جیمیل خود در ابتدای امر پیشنهاد میکنیم که احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال نمایید. اضافه کردن یک شماره تلفن همراه به حسابتان، یکی از آسان‌ترین و قابل اعتمادترین روش‌ها برای حفظ ایمنی حساب شما است.

برای مثال، در صورتی که فردی تلاش کند، وارد حساب شما شود، شرکت گوگل می‌تواند با استفاده از این شماره تلفن کار را برای این افراد سخت‌تر کند و در صورتی که قابلیت دسترسی به حسابتان را از دست بدهید، برای شما رمز تأییدی ارسال کند تا بتوانید وارد حسابتان شوید. وارد کردن شماره تلفن بازیابی در اکانت گوگل باعث نمی‌شود که این شماره تلفن در فاختیار فرد دیگری قرار بگیرد یا از آن برای تبلیغات استفاده شود.

تائید هویت دو مرحله‌ای در ورود به جیمیل

اگر تائید هویت دو مرحله‌ای را روشن کرده باشید، وقتی شخصی سعی کند از رایانه ناشناخته‌ای وارد حسابتان شود، گوگل گذرواژه‌ای را به تلفن همراهتان ارسال می‌کند؛ یعنی اگر شخصی گذرواژه شما را سرقت کند یا آن را حدس بزند، مهاجم احتمالی نمی‌تواند به حساب شما وارد شود زیرا تلفن شما را در اختیار ندارد. علاوه بر این همیشه وقت یک ایمیل اکانت پشتیبان برای بازیابی رمز عبور ثبت نمایید، چرا که ممکن است در بعضی مواقع کد احراز هویت به شماره تلفن همراه ارسال نگردد.

ثبت اطلاعات تلفن همراه و یا ایمیل پشتیبان فواید دیگری نیز دارد، چرا که اگر اکانتتان هک شود، با استفاده از همین دو مقوله می‌توانید رمز عبور را ریست کنید. ریست کردن پسورد جیمیل و بازیابی اکانت جیمیل هک شده فرآیند چندان پیچیده‎ای را شامل نمی‌شود. شما برای ریست کردن رمز عبورتان نیازمند این هستید که هویت خود را به گوگل تائید کنید. بدین منظور باید به اطلاعات خاصی که گوگل ارائه کرده دسترسی داشته باشید.

بازیابی و پس گرفتن اکانت هک شده جیمیل

شاید به کار گیری روش‌های فوق بتواند تا حد زیادی از لو رفتن اطلاعات اکانت جلوگیری کند، با این حال  ممکن است افرادی موارد امنیتی مربوط به امنیت ایمیل را رعایت نکنند و ایمیل آنان هک شود پس در صورت وقوع چنین پیامدهایی بهتر است در وهله اول آرامش خود را حفظ کرده و سپس از طریقی روشی که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد، کنترل حساب هک شده را بار دیگر در اختیار بگیرید.

روش زیر در زمانی کارایی دارد که فرد هکر تمامی روش‌های بازیابی یا ریست کردن پسورد، مانند شماره همراه و یا ایمیل پشتیبان را تغییر داده است.

توجه داشته باشید که هرچند استفاده از روش مورد بحث بسیار ساده بوده، با این حال اگر موارد زیر را در اختیار نداشتید، بهتر است قید اکانت و اطلاعات آن را به کلی بزنید.

  • آخرین پسوردی که از آن برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کرده‌اید. (حیاتی)
  • آخرین باری که توانستید وارد حساب کاربری شوید؛ شامل سال، ماه و روز می‌شود. (حیاتی)
  • تاریخ ایجاد حساب کاربری (حیاتی)
  • در اختیار داشتن پاسخ صحیح سؤال امنیتی تعیین شده به منظور ریست کردن پسورد
  • در اختیار داشتن حداقل 5 ایمیل آدرسی که بیشترین مکاتبه را با آن‌ها داشته‌اید.
  • نام 4 برچسبی که در اکانت گوگل از آن‌ها استفاده می‌کردید.
  • ایمیل آدرس یا شماره تلفنی که پیش‌تر به منظور بازیابی رمز ورود تعیین شده است.
  • مشخصات 4 دستگاهی که تا پیش‌تر از طریق آن‌ها به اکانت جیمیلتان وارد شده‌اید.
  • اطلاعاتی کلی در رابطه با دلیل از دست رفتن کنترل حساب

مراحل بازیابی جیمیل هک شده

این نکته را در نظر داشته باشید که برای پس گرفتن اکانت و بازیابی جیمیل هک شده خود حتماً نیاز نیست معجزه کنید و یا آنکه از هکر دیگری درخواست هک کردن مجدد اکانت کنید؛ برای این منظور تنها کافیست به گوگل اثبات کنید که اکانت مورد بحث تا پیش از این در اختیار شما بوده است.

1- بدین منظور در اولین قدم در صفحه ورود به حساب کاربری، بر روی عبارت Need help در قسمت پایین صفحه کلیک کنید.

بازیابی جیمیل هک شده

2- در صفحه جدید باز شده یا همان صفحه Google Account Recovery، گزینه‌ای تحت عنوان “I don’t know my password” را پیدا کرده و انتخاب کنید. اگر تا اینجای کار مراحل فوق را درست پیش رفته باشید، بایستی منتظر باز شدن باکسی در پایین صفحه باشید که بایستی آدرس جیمیل هک شده را در آن وارد کرده و سپس گزینه “Continue” را انتخاب کنید.

3- در مرحله بعد عبارت امنیتی نمایش داده شده را در فیلد مربوطه وارد کنید و سپس در صفحه جدید باز شده آخرین رمز عبوری که با آن موفق شده‌اید به حسابتان وارد شوید را وارد نمایید.

در این قسمت گزینه‌هایی برای شرایطی که اکانت هک نشده باشد وجود دارد، اما از آنجا که اکانت شما هک شده و اطلاعات آن به کلی تغییر کرده در پایین صفحه روی Verify Your Identity کلیک کنید.

4- در این صفحه بایستی به فهرستی از سوالات نمایش داده شده پاسخ دهید. سوالات مذکور همان‌هایی هستند که در هنگام ساخت اکانت توسط ایجاد کننده تعیین شده‌اند و یا مواردی هستند که در ابتدا آن‌ها را برای بازپس‌گیری ضروری دانستیم. پاسخ دادن به تمامی سوالات اختیاری است، با این حال به هر میزان از آن‌ها که به طور صحیح پاسخ دهید، شانس ببازپس‌گیری اکانت هم افزایش پیدا می‌کند. البته اگر پاسخ آن‌ها را فراموش کرده‌اید بهتر است با انتخاب گزینه skip، از آن‌ها گذر کنید.

5- درنهایت اگر به میزانی از سوالات فوق پاسخ داده باشید که گوگل تشخیص دهد صاحب اصلی اکانت شما هستید، در انتهای صفحه فیلدهای تعیین رمز ورود جدید نمایش داده خواهد شد؛ اما اگر غیر این باشد در انتها با پیامی مبتنی بر عدم احراز هویت شما به عنوان ایجاد کننده اصلی اکانت نمایش داده خواهد شد، پس تا امکان دارد در پاسخ به موارد فوق دقت به خرج دهید.

توجه داشته باشید که روش بالا تنها راه‌حل گوگل برای اطمینان از آن است که شما واقعا صاحب اکانت جیمیل مورد ادعای خود هستید و تنها راه‌حل گوگل برای بازیابی اکانت جیمیل و بازیابی جیمیل هک شده شماست. هیچ راه دیگری وجود ندارد و راههایی ماننده ایمیل زدن به پشتیبانی گوگل و .. هیچ راهی به جز راه بالا را پیش روی شما نخواهد گذاشت.
منبع minterest
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

196 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    سلام اقا محسن من رمز جیمیل اصلی و رمز پشتیبان جیمیل اصلیمو فراموش کردم تو قسمت ریکاوری کردن جیمیل اصلی وارد کردم بعدش گوگل گفت شماره تلفن متعلق به جیمیل بزن منم شماره تلفن وارد کردم بعدش یه کد تایید اومد واسم اونو هم وارد کردم مرحله بعد گوگل گفت به جیمیل پشتیبانت یه کد تایید فرستادیم اونو وارد کن ولی متاسفانه من رمز جیمیل پشتیبانم رو فراموش کردم و اشتباه من اینجاست که واسه جیمیل پشتیبانم امدم جیمیل اصلیمو به عنوان پشتیبانش اضاف کردم پس عملا نمیونم جیمیل پشتیبان رو هم ریکاوری کنم. لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم؟ ببخش اقا محسن من یه مطلب یادم رفت بگم من بعد از اینکه به گوگل گفتم به جیمیل پشتیبان دسترسی ندارم گفت یه جیمیل دیگه بگو تا ما باهات ارتباط برقرار کنیم ولی متاسفانه نه تنها ارتباط برقرار نکرد بعدش نوشت متاسفانه ما نتوانستیم تشخیص دهیم شما صاحب جیمیل هستید.

  2. ادم می‌گوید

    خوب اصلا جایی نمیره که بخوایم این اطلاعات رو بزاریم صفحه که شما در مطلب گذاشتید نیست اصلا هیچ جور هم پیداش نمیکنم!!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      داخل مطلب لینک هست. ازینجا شروع کنید:
      https://www.google.com/accounts/recovery/

  3. ادم می‌گوید

    مدیر سایت لطفا شما که ایمیلم رو انتشار میکنید ممنون بگید میشع یا نه اگه نمیشه جوابه دیدگاهمم بده خوب دوست عزیز من مدیر سایت هستم خودم ممنون جواب بدی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز تفاوتی نداره. شما می‌فرمایید نمیشه! با گفتن نمیشه که نمی‌تونیم متوجه مشکل شما بشیم. :)
      مراحل رو انجام بدید و بفرمایید مشکل چیه که می‌گید نمیشه تا بتونیم کمکتون کنیم.
      اگر اون چیزهایی که داخل مطلب اشاره کردیم رو دارید بله میشه بازیابی کرد. اگر نمی‌شد که مطلب رو نمی‌نوشتیم :)

    2. نیما می‌گوید

      سلام محسن صحافی جناب تورا قران اکانتم رو برگردون شماره تلفن روش هس آخرین رمز رو هم میدونم تورا خدا کمکم کن😭😭😭😭😭

      1. محسن صحافی می‌گوید

        سلام
        دوست عزیز قسم دادن نداره. مطلب رو واسه همین کار نوشتیم.
        مراحل رو ازینجا شروع کنید و انجام بدید
        https://www.google.com/accounts/recovery/
        هر جا مشکلی داشتید بگید

      2. حسین می‌گوید

        سلام آقا محسن خسته نباشید
        من جیمیل رو میزنم
        میگه اخرین رمزی که یادته
        میزنم
        بعد میگه پیامک برای خط ارسال شد(خط فردی هست که هک کرده)
        بعد میزنم از گزینه ی دیگر اقدام کن
        به جیمیله پشتیبان طرفه هک کننده ایمیل میده
        بعد میگه یه ایمیل بده بعدا باهات ارتباط بگیریم
        بهش میدم و دیگه خبری نمیشه از جیمیل
        نظرتون چیه

  4. ادم می‌گوید

    سلام کسی هست کمک کنه جیمیلم رو پس بگیرم؟شماره بازیابی هم دارم کد هم برای ارسال میکنه ایمیل بلزیلبی هم دارم فعاله ولی نمیشه!!!!!
    کسی هست ؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو بخونید و انجام بدید هر جا مشکل داشتید سوال کنید. به دلایل امنیتی بهتره این کار رو خودتون انجام بدید

  5. نيما می‌گوید

    با سلام اکانتم هک شده و تنها آخرین گذرواژه رو یادم هست در ضمن شماره تلفنم به حشاب وصل هست

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو بخونید و انجام بدید با کامنت گذاشتن مشکلی حل نمیشه!

  6. یه بیچاره می‌گوید

    سلام تر خدا کمکم کنید دارم میمیرم از استرس و ناراحتی من تو صفحه اول که میرم هیچ گزینه ای به اسم need more help وجود نداره الان من چیکار کنم چه گزینه ای بزنم تر خدا کمکم کنید دارم میمیرم ازغصه😭😭😭😭😭

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      به این صفحه برید و با وارد کردن ایمیل مراحل رو از قدم بعدی دنبال کنید
      https://www.google.com/accounts/recovery/

  7. یه بیچاره می‌گوید

    الان من باید چیکار کنم چون need more helpنیست😭😭😭😭😭😭😭چی رو باید بزنم چیکار باید بکنم

  8. محمد می‌گوید

    سلام ببخشید یک نفر گرفته جیمیل من را دزدیده ورمزش را عوض کرده وهمه ی چیز های خصوصی من هم اونجا بود چی کار کنم تا جیمیلم را پس بگیرم ممنون.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      کاری که باید انجام بدید رو داخل مطلب توضبیح دادیم

  9. aliyu می‌گوید

    سلام ان جا رو که شما کفتید کوکل نتونستم پیدا کنم میشه لینک بدید مرسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خدمت شما:
      https://accounts.google.com/

  10. غلامرضا می‌گوید

    سلام من همه چیز رو خوندم وعکس هارو تماشا کردم ولی نمیدونم باید از کجا برم تا خال این قسمت که عکس ها هستن و کار هارو انجام بدم اگه بگیر که از کجا برم داخل این قسمت ممنون میشم.💖

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از صفحه اصلی:
      accounts.google.com

  11. حمید می‌گوید

    سلام جیمیل من هک شده چکار کنم که برگرده؟ کمکم کنید لطفا

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خب مطلب رو برای شما نوشتیم! :) کارهایی که داخل مطلب گفتیم رو انجام بدید!

  12. سینا می‌گوید

    سلام من ی جیمیل دارم رمزش یادم نیست هرچی بازیابی میزنم میگه گوگل نتوانست تعیید کنه اکانت شماست با این که اکانت مال خودمه ولی نمیزاره وارد اکانتم بشم میشه کمکم کنی

  13. Mohsen می‌گوید

    سلام جیمیل من حدود 6ماه پیش هک شد و همه چیش عوض شد من چطوراین سایتو پیدا کنم تا ب سوال ها جواب بدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      داخل مطلب کامل توضیح دادیم. حوصله کنید یک بار با دقت بخونید و انجام بدید

  14. .......... می‌گوید

    دوستان تنها کسی تو دنیا هک نمیشه منم.من رمز عبورم اون قدر قویه که هکر ها باید واسه پیدا کردنش 1321323212 سال تلاش کنن میخوام یه رازی در باره ی گذر واژم بهتون بگم.چون اکانت جیمیل من فقط در کامپیوتر هستش/من یک پوشه در کامپیوتر ساختم واطلاعات جیمیلم رو اونجا ذخیره کردم.حالا اگه گوگل اطلاعات جیمیلم رو بخواد من از اونجا کپی میکنم و در گوگل پیست میکنم به همین راحتی.دوستان من در گوگل ایمیل باز یابی،شماره تلفن بازیابی،و تایید دو مرحله ای دارم.دوستان اگه اکانتتون واستون عزیزه: 1-گذرواژه ی بسیار قوی انتخاب کنین.2-شماره تلفن باز یابی و ایمیل باز یابی واسه ی اکانتون بزارید.3-تایید دو مرحله ای رو فعال کنین.4-هیچوقت به برنامه های شخص ثالث اجازه ی دسترسی به اکانتتون رو ندید./دوستان میخواستم یک چیز دیگه هم بهتون بگم که بدونید.یاهو اصلا امن نیست به نظر من اکانت یاهو ایجاد نکنید،یااگه کردید تمام مراحل امنیتی رو انجام بدید تا اکانتتون خوشگل و بی در دسر بمونه………….بخدا اگه این مراحل رو انجام بدید هکر ها نمیتونن بیان تو حسابتون.

  15. بلوچی می‌گوید

    سلام
    لطفا کمکم کنید جیمیل منو هک کردن من تمام مطالب رو خوندم ولی نتونستم need help رو پیدا کنم کجاست لطفا لطفا کمکم کن

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از این صفحه استفاده کنید:
      https://support.google.com/accounts/troubleshooter/2402620?hl=en

  16. Ali می‌گوید

    من تمامی مراحل رو هزاران بار امتحان کرذم اما نمیسه. همه عکسهای عروسی و کلی مدارکم تو اون جی میل لعنتیه. چیکار کنم. لطفا کمک کنید به کسی هم نمیتونم اعتماد کنم. الان چندین ماهه زندگیم به خاطر یه جی میل خراب سده
    اگه میتونید کمکم کنید بع این آدرس جدیدم پیام بدین. جبران میکنم

  17. حسین می‌گوید

    خب کجا need help هست توی کدوم قسمت؟

  18. مرجان می‌گوید

    من چند تا خط دارم و چند تا جیمیل و آخرین جیمیلی که ساختم نمی دونم از کدوم خط و جیمیل های قبلیم استفاده. کردم حتی امنیت دو مرحله ای دادم بهش ولی نمی دونم چرا نمیشه برگردوند میشه کمکم کنید😞

  19. شهراد می‌گوید

    سلام برای من هیچکدوم از گزینه ها نمیاد مینویسه نام شما د ر حصاب گوگل لطفا راهنمایی کنید

  20. محمد حیدری می‌گوید

    سلام من پسورد جیمیلمو فراموش کردم
    ولی شماره تلفن بازیابی را دارم
    لطفا کمک کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مطلب رو بخونید:
      https://farnet.io/1397/05/215478/how-to-recover-a-gmail-password/

  21. amir می‌گوید

    ایمیل منو هک کرده بودن رمزشو عوض کردم واز لیست دستگاه های وارد به سیستم هم پاک کردم میخواستم بدون حالا ایمیل های من به اون هم ارسال میشه؟؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      وقتی پسورد رو تغییر دادید خیر ایشون دسترسی نداره مگر اینکه از تنظیمات جیمیل طوری تنظیم کرده باشه که تمام ایمیل‌های شما برای ایشون هم فوروارد بشه. داخل تنظیمات دنبال گزینه Forward بگردید. البته خیلی بعید ه اما خب اگر خیلی احتیاط می‌کنید چک کنید حتما

  22. rasoul می‌گوید

    اکانت من هک کردن هیچ کدوم از این گزینها رو دیگ نمیاره برام

  23. محمد می‌گوید

    سلام من جیمیله م را هگ کردن لطفا کمکم کنید با تشکرات پراوان

  24. محمد می‌گوید

    سلام وقت بخیر اکانتم هک شده به پشتیبانی کلش تماس گرفتم میگه دیر تماس گرفتی از شما خواهش میکنم بهم کمکم کنید باتشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر کاری بشه انجام داد صرفا توسط پیشتیبانی کلش میشه انجام داد.

  25. مهتاب می‌گوید

    سلام
    من جیمیلم دست یکی افتاده همه اطلاعاتش عوض کرده
    رمز و جیمیل پشتیبان و شماره
    بازی کلش مکس روشه
    کمکم کنید بازیابیش کنم بازیم سوپر سل بود نمیشه از طریق بازی برش گردوند
    کسی ک بلده کمکم کنه

    1. مصطفی می‌گوید

      شماره قبیلمو از رو جیملم پاک کردم شماره‌ی جدیدم رو زدم الان جیمیل بهم میگه ب شماره قبیلیم اس ام اس می‌فرسته چیکار کنم اینو حل کنم لطفا جواب بدین زود 😭😭😭😭

      1. محسن صحافی می‌گوید

        باید به شماره قبلی دسترسی داشته باشید

  26. مهسا می‌گوید

    سلام من یکی رمز و نام کاربریمو گیر اورده الانم رمزمو تعغییر داده اون صفحه اولی رو باید از کجا باز کنم…من چیزی سردر نیوردم توضیحاتتون کامل بود اما من چیزی نفهمیدم میشه بیایین ایدی تلگرام بهم واضح تر توضیح بدین؟؟پولشم میدم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اون صفحه اول طبیعتا همون صفحه ورود به اکانت هست
      https://gmail.com

      1. حسن می‌گوید

        جناب تعقییر کرده این صفحه نیست گزینه needhelp نیست

    2. محمد می‌گوید

      سلام جیمیل کلا روی گوشیم حذف شده و هک شده میشه بازگردانی کنم؟ تمام راه ها هم امتحان کردم

      1. محسن صحافی می‌گوید

        سلام
        روش داخل مطلب رو انجام بدید

  27. محمد می‌گوید

    سلام ایمیلمو هک کردن گوشیم ریست شد هرکاری میکنم اجازه نمیده وارد بشم گذز واژه و شماره تلفنو عوض کرده توروخدا کمکم کنید ایمیلمو پس بگیرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو بخونید بهترین آموزش ممکن همین هست.

  28. محمد می‌گوید

    سلام ایمیلمو هک کردن گوشیم ریست شد هرکاری میکنم اجازه نمیده وارد بشم گذز واژه و شماره تلفنو عوض کرده توروخدا کمکم کنید ایمیلمو پس بگیرم

  29. Ashkan می‌گوید

    سلام چرا همه چیز تغیر کرده ؟

  30. علی می‌گوید

    سلام من آخرین ورود به جیمیلمو دقیق نمیدونم ودلیل اینکه جیمیلمو از دست دادم فروش بازی بود باید چیکار کنم

  31. جهان می‌گوید

    سلام ایمیل من هم مثل دوستان دچار مشکل شده و وقتی به صفحه ریکاوری مراجعه میکنم در مرحله پس از وارد کردن ایمیل یک پیغامی به این شکل (You’re trying to sign in on a device Google doesn’t recognize, and we don’t have enough information to verify that it’s you. For your protection, you can’t sign in here right now.
    Try again later or sign in from a different device.) نمایش داده میشه و نمیذاره به مرحله بعدی برم
    راه حل برای من چیست ؟

  32. Hadi می‌گوید

    گوشی و دزدیدن… ایمیلم متصل به ش تلفن نبوده…الان فقط ایمیل و رمز اولیه یادمه …چطور میتونم گوشیمو زنده کنم؟؟؟…

  33. Fatema می‌گوید

    سلام من گوشیم سوخت چند روزی گوشی نداشتم الان گوشی جدید گرفتم ایمیلم رو وارد میکنم میبینم کسی هک کرده و همه چیزارو تغیر داده من چجوری میتونم پس بگیرم ایمیلم رو لطفا کمک کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مطلب رو بخونید لطفا. در مورد همین مشکل شما نوشتیم!

  34. نیما می‌گوید

    سلام من یک جیمیل داشتم حدود یکماه گوشیم گم شد و بعد پیدا کردم ولی اطلاعات جیمیلم کلا عوض شده رمز اول که داده بودم وارد کردم و تاریخ ساخت اکانت را بطور دقیق نوشتم اما متاسفانه بازیابی نشد ایا راه حلی بلد هستین لطفا بگین.تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      راه حلی جز چیزی که داخل مطلب نوشتیم وجود نداره
      دقیق بخونید و انجام بدید

      1. آرمین می‌گوید

        سلام
        من اکانت کلش آف کلنزم هک شده ولی رمزش رو عوض نکردن فقط به سوپرسل آیدی وصلش کردن
        فورا رمز روعوض کردم ولی نمیتونم وارد اکانتم بشم وقتی میخوام وارد شم درخاست کد شش رقمی که به جیمیلم ارسال میشه رو میده ولی من کدی دریافت نمیکنم

  35. اسی می‌گوید

    سلان من تو جیمیلم اسم گوشیم عوض شده و نمیتونم درستش کنم لطفا راهنمایی کنید تو گوشیم درسته ولی تو جیمیلم یه اسم دیگه میزنه چجوری باید درستش کنم؟ اخه یه اسم بد مینویسه

  36. Hosein می‌گوید

    سلام من یه جیمیل دارم همه مراحل بازیابیو سپری میکنم میره تو کد دو مرحله ای شمارمو وارد میکنم وقتی وارد کردم کد میاد کد وقتی اومد میزنم تو گوگل ولی باز میگه نتوانست تایید کند حستب برای شماست چیکار کنم الان حتی دو مرحله ایم رو شمارمه ولی بر نمیگرده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      یک بار بیشتر درخواست ندید این مشکل معمولا وقتی پیش میاد که پشت سر هم و زیاد درخواست می‌دید. کمی منتظر بمونید و از یک اینترنت مطمئن و حتما بدون وی پی ان استفاده کنید.

  37. Amir Bahador می‌گوید

    سلام من یه جیمیل داشتم ایران درست کرده بودم سال 2015 الان 2019 هستیم
    شماره تلفن ایران داشتم
    که الان در دسترسم نیست جیمیل هم تو کافینتی یکی برام درست کرد فقط مشخصات اسمم درسته
    تاریخ تولدش به میلادی هم خبر ندارم درست بود یا نه
    دقیقا هم یادم نمیاد کی جیمیل هم درست کردم فقط سال 2015 را میدونم
    ایا این جیمیل میشه برگشت داده بشه
    من توضیحاتتون خوندم هیچ کدوم از اینا شامل من نمیشه چون اخرین بار پسر عموم پسورد عوض کرد و به منم نگفت چیه خودشم یادش رفت یا نمیدونم جیمیلم فروخت
    کلش نصب کرده بودم
    ایا میشه جیمیلم برگشت داده بشه

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متاسفانه بدون داشتن این اطلاعات نمیشه ثابت کرد که شما صاحب اکانتید

      1. Amir Bahador می‌گوید

        یه هکر هم نمیتونه بر گردونه به صورت غیر قانونی؟

        1. علی ارغوان می‌گوید

          تا جایی که اطلاع دارم خیر.

  38. پوریا می‌گوید

    فکر کنم فقط تو کامپیوتر اینطوری باشه چون اینطوری تو گوشی نیس

  39. amir می‌گوید

    سلام خسته نباشد من تمام مشخصات بالا رو میدونم ولی اصلا هم چنین سوالاتی نمیاد به صورت کلی سوالاتش عوض شده چطوری میتونم اکانتمو بر گردونم ترو خدا کمک کنید اخه وقتی که جمیلمون عوض شد بکل اون طرف فکر هم جارو کرد و تمام چیزهارو عوض کرد ترو خدا کنک کنیپ

  40. محمد اکبری می‌گوید

    اکانت کلش اف کلنز رو با جیمیل و رمز رو به یکی دادم گفت فردا پولشو میدم اما نداد چطور میتونم پس بگیرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      1- ایمیل رو با www نمی‌نویسن این نشانه برای آدرس سایت هست نه ایمیل
      2- مطلب رو بخونید راه دیگه ای وجود نداره

  41. سید عرفان حسینی می‌گوید

    سلام ایمیل من هک شده و

  42. جواد می‌گوید

    سلام من اون صفحه که ایمیل و پسورد باهم هستش رو نمیتونم پیدا کنم چیکارکنم کمکم کنید

  43. محسن می‌گوید

    من گزینه need helpرو ک میزنم مث نمونه بالا ایتمی نمیاد مستقیم از من رمز اخر و تلفن و…. رو میخواد ک اون رو بعد هک تغییر دادن چیکار باید انجام بدم

  44. محسن می‌گوید

    سلام من ب یک ادمی اعتماد کردم رمز و جیمیلم رو در اختیارش گذاشتم(اکانت بازی کلش اف کلنز) اونم نامردی کرد و رمز تغییر داد و الانم هرچی سعی میکنم چون تلفن و جیمیل پشتیبان رو عوض کرده دیگه دسترسی ندارم تمام مراحل بالا رو البته با تغییرات نسبت ب مطالب ک بالا عرض کردید انجام دادم و ب جیمیل جدیدم هم ک میدم برای پیام برگشت میزنه یک الی سه ساعت اما الان دوروزه جواب برگشت ندارم راهنمایی میکنید

  45. سیدعبدالله می‌گوید

    سلام

    اینجوری شما گفتن هم یکیشون درست بگن که بتوانیم راه حل جمیلمون کنیم مشخصات وارد میکنم هیچکدوم نگرفت حتی یارنامه هم وارد میکنم قبول نمیکنه

  46. Milad می‌گوید

    سلام.من به صفحه ورود به حساب میرم ولی چیزی که میاد مثل تصویری که شما در شماره۱توضیحات گذاشتی نمیاد.توروخدا کمکم کنید

    1. علی ارغوان می‌گوید

      وارد این آدرس بشید:
      https://www.google.com/accounts/recovery/

      1. مریم می‌گوید

        سلام من کل زندگیم تو اون جیمیله رفته توروخدا کمکم کنید طرف همه مراحل جیمیلو عوض کرده ولی اون لینکی که به دوست بالایی دادین هم وارد اون صفحه ای که شما شدید نمیشه چیکار کنم خیلی ممنون

        1. علی ارغوان می‌گوید

          مراحل بالا رو دنبال کنید اگر مشکلی داشتید دقیق تر توضیح بدید

          1. مریم می‌گوید

            ببخشین مشکلم اینه اون پنجره اولی اصلا نمیاد فقط ادرس جیمیل میاد بعد تایید و بعد رمز میخاد وگرنه همه اون ۵ مورد که گفتین برا تایید حساب لازمه رو میدونم مشکلم فقط و فقط اون پنجره باز نمیشه از کامپیوتر باید استفاده کنم یا با گوشیم میشه

          2. علی ارغوان می‌گوید

            بهتره از کامپیوتر استفاده کنید. به جای Need Help اگر گزینه اش نیست Try another way رو بزنید

          3. مریم می‌گوید

            اونی که جیمیلم دستشه فقط الافم کرده نه پس میده نه پول میگیره نمیدونم منظورش چیه میشه جیمیلمو بدم شما برام کاری بکنید بخدا هرکاری هرچیزی بخاین میدم فقط اون عگسام نره بدبخت میشم بخدا.ایدی تل یا ایمیل بدین توروخدا بخدا خیلی گیرم

  47. امیر می‌گوید

    سلام من جیمیلم ۲ رمزه بود بعد چند روز پیش ۳تا کد ۲ رقمی روی صفحه گوشیم اومد من نمیدونستم چیه یکی از اونارو انتخاب کردم بعد دیدم رمز جیمیل با شماره پشتیبانی جیمیلم عوض شده و یه جیمیل ناشناس ایمیل پشتیبانی اکانتم شده چکار باید بکنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر هنوز به اکانت دسترسی دارید به بخش تنظیمات اکانت برید و اون ایمیل پشتیبان رو تغییر بدی احتمالا شماره موبایلتون رو هم تغییر دادن.
      اگر دسترسی ندارید که طبق مطلب بالا عمل کنید

  48. یونس می‌گوید

    سلام من گوشیمو ریست فکتوری کردم الان جیمیلم یادم نیست دوسه تا جیمیل دارم هرکدومو زدم بکیشو قبول کرد ولی دوباره بازنشدمیگه بعداز24ساعت دوباره سعی کنین دوباره بعداز24ساعت میام جیمیلمو وارد میکنم بازهمون پیام روصفحه گوشیم میاد .میخام بدونم میشه جیمیل اون گوشی روبر روی یه گوشی دیگه حذف کرد یا قفلشو بازکرد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله رو هر چند تا گوشی یا حتی روی کامپیوتر میشه باز کرد

      1. Mahan می‌گوید

        اقا من یه اکانت دارم دوتا از شماره تلفن هام روش هست ولی کد تایید صحت میزنم رمز جدید نمیده گوکل/ چ کنم اقا محسن

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام آقا ماهان
          یعنی چی دو تا شماره روش دارید؟ یک شماره پشتیبان که بیشتر نمیشه داد! مطمئنید؟

  49. حمید می‌گوید

    من اکانت جمیلم از طرف خوده جمیل غیر فعال شده و اصلا کاری انجام ندادم که قوانین جمیلو رعایت نکرده باشم.
    چطوری میتونم اکانتمو برگردونم ؟
    این اکانت برام ضروریه

  50. dMohammaf می‌گوید

    چگونه میتونم اکانتم رو برگردانم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مطلب بالا رو برای کی نوشتیم؟

      1. امیر می‌گوید

        سلام داداش من آدرس که بالا برای دوست دیگمون گفتین میزنم اما همچین سوالاتی که شما میگید نمیاره اول رمز میخواد بعد میزنم رمز خود را فراموش کرده ام بعد اخذین گذوارژه میخواد با شماره بازیابی شماره بازیابی منو هم که عوض کردن ادرس اون سایت که اون سوالات گفتید میپرسه ممنون میشم بدید

        1. محسن صحافی می‌گوید
          1. عرفان می‌گوید

            سلام ببخشید اکانت جیمیل من دست دوستم دادم ولی میخوام پس بگیرم
            چطوری باید از جیمیل بیرونش کنم
            جیمیلم مال خودمه و همه اطلاعات‌و پارم

          2. علی ارغوان می‌گوید

            رمزش رو تغییر بدید

          3. عرفان می‌گوید

            چطوری عوض کنم میشه لطفاً یکم راهنمایی کنید

          4. محسن صحافی می‌گوید

            سلام
            وارد اکان بشید و از بخش تنظیمات پسورد رو تغییر بدید