اپ‌نت: جاسوسی در بازی Beholder

بازی سرگرم‌کننده Beholder در سبک بازی‌های ماجراجویانه و جاسوسی می‌باشد که توسط Creative Mobile Publishing برای شما دوستداران بازی‌های موبایلی ارائه شده است.

0

تصور کنید در جامعه‌ای با دولتی فاشیستی زندگی می‌کنید در این میانه برای جمع‌آوری اطلاعات از طرف گروهکی جاسوسی مامور شده‌اید. درون یک ساختمان باید در نقش یک فرد خیر درآمده و به صورتی هوشمندانه از ساکنین آنجا اطلاعات گرفته و به شنود مکالماتشان بپردازید. برای به دام انداختنشان راهکار یافته و از پشت به آن‌ها خنجر بزنید. در جایی باید به صورت منطقی با آن‌ها به مکالمه بپردازید تا از ایجاد خشونت بی‌موقع جلوگیری نمایید.

در هنگام انجام بازی موسیقی غم‌انگیزی شمارا همراهی کرده و در کنار آن کیفیت تصاویر و گیم‌پلی فوق‌العاده Beholder ساعت‌ها شمارا جذب و مشغول می‌کند. در هنگام انجام ماموریت باید توجه داشته باشد که شما به مکالمات ساکنین ساختمان به صورت مخفیانه گوش می‌دهید و آن‌ها به هیچ وجه نباید متوجه حضور شما شوند. در فرصت‌های مناسب در کمین نشسته و هرگاه از خانه خارج شدند وارد خانه شده و به جستجوی اطلاعات بپردازید. ماموریت‌های جاسوسی و کارهای مهیج و غیراخلاقی که در دنیای واقعی امکان تجربه کردن آن‌ها را ندارید مانند باج‌گیری، وارد شدن به حریم خصوصی افراد و… را تجربه می‌کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.