سامسونگ نسخه TUMI ساعت گیر اس ۳ خود را عرضه کرد

سامسونگ با همکاری TUMI, نسخه ویژه ساعت هوشمند گیر اس 3 خود را عرضه کرد.

0

در ساعت هوشمند گیر اس 3 Frontier نسخه TUMI که به تازگی توسط سامسونگ و TUMI عرضه شده است شاهد تغییر زیادی نسبت به نسخه اصلی گیر اس 3 Frontier نیستیم. همان‌گونه که انتظار می‌رود صفحه‌ساعت در این محصول توسط TUMI شخصی‌سازی شده و TUMI در قسمت بند این نسخه از گیر اس 3 از کتان ایتالیایی استفاده کرده است.

ممکن است استفاده از این بند چیز مهم در گلکسی گیر 3 به نظر نیاید اما به لحاظ زیباشناختی با توجه به رنگ زیبای خاکستری که دارد به نسخه TUMI ساعت هوشمند سامسونگ ظاهری زیبا و جذاب داده است. قلاب نگه‌‌دارنده این بند زیبا نیز از جنس استیل است و سامسونگ مدعی شده که بند این ساعت کاملا حالت انعطاف پذیر دارد. با این حساب کاربر در حین استفاده از این ساعت به راحتی می‌تواند به انجام فعالیت‌های پرتحرک ورزشی بپردازد.

همان‌‌‌گونه که اشاره کردیم تفاوت‌های دیگری را بین نسخه گلکسی گیر 3 Frontier و نسخه TUMI گلکسی گیر اس 3 Frontier شاهد نیستم اما برای همین تغییرات کاربر باید چیزی حدود 100 دلار بیشتر هزینه کند. ساعت هوشمند گیر اس 3 Frontier نسخه TUMI در حال حاضر با قیمت 499 دلار راهی بازار شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.