جدیدترین بیلد ویندوز 10 اتصال گوشی اندرویدی به پی‌سی را امکان پذیر می‌کند

مایکروسافت در کنفرانس Build خود اعلام کرد قصد دارد اتصال گوشی‌های اندرویدی به ویندوز ۱۰ را آسان‌تر کند. حالا در آخرین بیلد از نسخه‌ی Insider ویندوز، اولین قدم‌ها برای این کار فراهم شده است.

0

این اتصال فعلاً تنها قابلیت ارسال لینک‌های صفحات وب را بین گوشی و ویندوز امکان‌پذیر می‌سازد. کاربران بیلد ۱۶۲۵۱ ویندوز ۱۰ نسخه‌ی پیش‌نمایش Insider حالا می‌توانند در تنظیمات ویندوز بخش Phone را مشاهده کنند و شروع به تنظیم و اتصال گوشی خود به ویندوز کنند. در حال حاضر تنها گوشی‌های اندرویدی می‌توانند به ویندوز ۱۰ متصل شوند، اما می‌توان انتظار داشت تا پشتیبانی از آیفون هم میسر شود.

وقتی گوشی به ویندوز متصل شد و هم‌گام‌سازی بین آن‌ها صورت گرفت، از طریق گزینه‌ی Share موجود در مرورگر تلفن همراه می‌توان گزینه‌ی Continue on PC را انتخاب کرد و سپس وارد همان اکانت مایکروسافتی شد که ویندوز به آن متصل است. در نهایت دو گزینه ظاهر می‌شود. یکی از آن‌ها Continue now و دیگری Continue Later است. اگر گزینه‌ی اول انتخاب شود، صفحه‌ی وب بلافاصله روی ویندوز باز می‌شود و با انتخاب گزینه‌ی دوم، می‌توان طبق زمان دلخواه، صفحه‌ی وب را بعداً مشاهده کرد.

مایکروسافت به‌سختی در تلاش است تا تعامل خود با دستگاه‌های اندرویدی را بیش‌تر کند و اولین قدم خود را هم در این راه خوب برداشته است.

منبع Windows Central
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.