تلویزیون فیس‌بوک به زودی از راه می‌رسد!

شایع شده است که فیس‌بوک قصد دارد تا دو هفته دیگر تلویزیون خود را با نام Facebook TV راه‌اندازی کند.

0

بر اساس خبری که بنگاه خبررسانی بلومبرگ منتشر کرده است تلویزیون فیس‌بوک که با نام فیس‌بوک تی‌وی شناخته می‌شود تا دو هفته دیگر راه‌اندازی خواهد شد. این‌گونه که پیداست از هم اکنون از شرکت‌هایی که در فیس‌بوک تی‌وی با فیس‌بوک همکاری می‌کنند درخواست شده است تا برنامه‌های خود را در قالب باز‌ه‌های زمانی ۱۰ دقیقه‌ای آماده کنند.

فیس‌بوک وعده داده است تا ۴۵ درصد از عایدی پخش این برنامه‌ها در فیس‌بوک تی‌وی را به سازنده‌ها اختصاص دهد. قرار است شرکت‌های BuzzFeed، Group Nine Media، ATTN و شرکت Vox Media که مالک وب‌سایت The Verge به حساب می‌آید برای فیس‌بوک تی‌وی محتوا درست کنند.

این‌گونه که پیداست فیس‌بوک برنامه دارد تا در آینده وظیفه تولید محتوا برای فیس‌بوک تی‌وی را به تنهایی برعهده بگیرد و برنامه‌هایی با مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه تولید کند.

برنامه‌های فیس‌بوک تی‌وی قرار است برای مخاطبین عمومی پخش شود و جنبه سرگرمی دارد. فیس‌بوک مدعی است قرار دادن آگهی‌ها در شبکه اجتماعی فیس‌بوک بستر لازم را برای آگهی‌دهندگان فراهم نمی‌کند و به همین دلیل قصد دارد تا با راه‌اندازی فیس‌بوک تی‌وی فضای بیشتری برای تبلیغات آگهی دهندگان باز کند.

با این حساب چه بسا در در آینده شاهد گرایش بیشتر فیس‌بوک به سمت ایجاد برنامه‌های سرگرمی و تولید محتوا در این زمینه باشیم. در پایان به این نکته اشاره کنیم  که سخنگوی فیس‌بوک در خصوص این خبر تاکنون سکوت اختیار کرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.