خداحافظی واعظی از وزارت ارتباطات/ فعلاً خبری از انتقال سرورهای تلگرام به ایران نیست

در حاشیه نمایشگاه الکامپ 96 محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری گفت در دولت جدید به عنوان وزیر ارتباطات ایفای نقش نخواهد کرد و سمت دیگری را برعهده خواهد گرفت.

0

همان‌طور که پیش از این زمزمه‌هایی از خداحافظی محمود واعظی از وزارت ارتباطات شنیده می‌شد امروز او در جمع خبرنگاران در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ اعلام کرد در دولت جدید حاضر خواهد بود اما سمت دیگری را عهده‌دار خواهد شد. به این ترتیب چهار سال آینده دولت دوازدهم باید وزیر دیگری را در بخش ارتباطات و فناوری انتخاب کند. برخی منابع خبری نصرالله جهانگرد معاولن وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی عنوان کرده‌اند.

واعظی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درمورد رایزنی با تلگرام برای انتقال سرورها به داخل ایران گفت هنوز در حال مذاکره با تلگرام هستیم اما اتفاق جدیدی روی نداده و توافقی فعلاً حاصل نشده است.

واعظی علاوه بر این در تکمیل صحبت‌های جهانگرد در نشست خبری صبح امروز از پیشرفت‌ها پروژه دولت الکترونیک ابراز امیدواری کرد که این خدمات باعث بهبود زندگی مردم خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.