ریزر بر روی یک گوشی هوشمند برای گیمرها کار می‌کند!

ریزر که ید طولایی در ساخت تجهیزات جانبی گیمینگ دارد تصمیم گرفته صنعت موبایل با عرضه یک گوشی هوشمند اختصاصی برای گیمرها تکان دهد!

0

اواخر سال گذشته بود که خبرهایی از خرید Nexbit توسط ریزر به گوش رسید. برای آن دسته از کاربرانی که نام Nexbit را نشنیده‌اند باید بگوییم Nexbit توانست در چند سال گذشته با پروژه گوشی‌های هوشمند Nextbit Robin برای خود اسم و رسمی پیدا کند.

این اسم و رسم باعث شد تا ریزر سال گذشته اقدام به خرید Nextbit کند. ظاهرا خرید Nextbit توسط ریزر به بار نشسته و بنا به گزارشی که بنگاه معتبر خبری Bloomberg منتشر کرده است ریزر در حال ساخت یک گوشی هوشمند اختصاصی برای گیمرها است.

متاسفانه در حین انتشار این خبر، Bloomberg اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند نکرده است، اما با توجه به این امر که بسیاری از بازی‌های موبایل برای اجرا شدن نیاز به سخت‌افزار قدرتمند دارند انتظار می‌رود در گوشی هوشمند ریزر نیز شاهد سخت‌افزار قوی و چشمگیری باشیم.

در خصوص سیستم عامل نیز با توجه به اینکه Nextbit پیش از این از اندروید در گوشی‌های خود استفاده کرده است، انتظار می‌رود در گوشی جدید ریزر نیز شاهد حضور اندروید باشیم. از طرف دیگر بیشتر بازی‌های پرطرفدار نیز برای پلتفرم اندروید منتشر می‌شود و با این حساب ریزر برای موفقیت گوشی جدید خود بهتر است از اندروید استفاده کند.

در این بین خبرهایی نیز از واگذاری سهام ریزر به صورت عمومی در هنگ‌کنگ به گوش می‌رسد. ظاهرا مراحل اداری این کار اواخر خرداد ماه جاری توسط ریز به پایان رسیده است و شایع شده است که درآمد عرضه اولیه سهام ریزر چیزی حدود ۶۰۰ میلیون دلار راهی جیب این برند گیمینگ خواهد کرد.

این سرمایه می‌تواند شروع خوبی برای عرضه یک گوشی حرفه‌ای برای گیمرها توسط ریزر باشد.

فرآیند عرضه سهام ریزر در بازار بورس هنگ‌کنک قرار است از مهرماه سال جاری شروع شود و به این ترتیب انتظار می‌رود در آینده شاهد خبرهای بیشتری از ریزر در صنعت گیم و چه بسا موبایل باشیم.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.