تصویر رسمی نوکیا 8 فاش شد

اگر از علاقمندان به برند نوکیا هستید و خبر همکاری این شرکت با زایس شما را هیجان‌زده کرده حالا با تصویر جذاب‌تری آمده‌ایم. افشاگر مشهور توییتری evleaks@ به تازگی تصویر کامل تبلیغاتی نوکیا 8 را به همراه دوربین دوگانه آن فاش کرده است.

0

همان‌طور که می‌بینید نوکیا حالا با همکاری زایس قصد دارد در پرچم‌دار آینده خود که احتمالاً با نام Nokia 8 عرضه خواهد شد از دوربین دوگانه استفاده کند. علاوه بر دوربین دوگانه می‌توان فلش LED و فوکوس لیزری را نیز در دوربین این گوشی شناسایی کرد. علاوه بر این به‌نظر می‌رسد نوکیا 8 دارای دکمه هوم فیزیکی به همراه حسگر اثر انگشت بوده و دکمه‌های لمسی مالتی‌تسکینگ و بازگشت آن نیز به شکل خازنی در پایین صفحه قرار گرفته‌اند تا حاشیه پایینی بی‌استفاده نباشد.

با این‌که هنوز کاملاً مشخص نیست اما به نظر می‌رسد بدنه نوکیا 8 فلزی باشد. خبر خوب این‌که جک 3.5 میلی‌متری هدفون کماکان پابرجاست. طبق شایعات پیشین نوکیا 8 با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD، اسنپ‌دراگون 835، چهار یا شش گیگابایت رم در چهار رنگ آبی، استیل، آبی/طلایی و طلایی/مسی عرضه خواهد شد. این گوشی به دو سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز بوده و با اندروید 7.1.1 رونمایی خواهد شد. تاریخ رونمایی احتمالی از این گوشی نهم مردادماه و قیمت حدودی 600 دلار خواهد بود.

منبع twitter
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.