اچ‌تی‌سی حالا در کیبورد گوشی‌هایش نیز تبلیغ نمایش می‌دهد!

معمولاً وقتی شرکت‌ها وضع خوبی در بازار ندارند سعی می‌کنند با هر روشی توجه خریداران را به خود جلب کنند اما اچ‌تی‌سی ظاهراً برعکس عمل کرده و قصد فراری دادن همین تعداد مشتری اندک خود را دارد!

1

اگر به خاطر داشته باشید اچ‌تی‌سی دو سال پیش در بخش Blinkfeed رابط کاربری خود شروع به اضافه کردن تبلیغات مختلف کرد. در پاسخ به نارضایتی برخی کاربران این شرکت اعلام کرد که این تبلیغات بسته به علاقه کاربر نمایش داده شده و در صورتی که کاربر نخواهد می‌تواند این تبلیغات را غیر فعال کند. داستان اما به همین‌جا ختم نشد و این شرکت از بخش اعلان گوشی‌های فعلی خود برای تبلیغ پرچم‌دار جدیدش U11 استفاده کرد! با وجود این‌که این تبلیغات هم قابلیت غیرفعال کردن داشتند اما استفاده از چنین شیوه‌هایی به اعتقاد ما به‌جای جذب مشتری باعث فراری دادن آن‌ها خواهد شد. تبلیغات در صورتی قابل قبول است که مانند برخی کیندل‌های آمازون باعث شود محصول نهایی با قیمت کمتری از سوی مشتری قابل خرید باشد.

حالا برخی کاربران HTC 10 و HTC U11 گزارش داده‌اند که کیبورد پیش‌فرض این گوشی‌ها که با همکاری TouchPal ساخته شده است شروع به نمایش تبلیغات درست بالای کیبورد کرده است! به این ترتیب حتی بخشی از صفحه‌نمایش نیز هنگام تایپ کردن به نمایش تبلیغات اختصاص خواهد داشت.

اچ‌تی‌سی البته در این مورد واکنش نشان داده و گفته کاربران برای خلاصی از شر تبلیغات فعلاً از منوی تنظیمات و بخش اپلیکیشن‌های به دنبال TouchPal گشته و گزینه Uninstall Updates را برای حذف آپدیت‌های اخیر این کیبورد انتخاب کنند. جف گوردون مدیر بخش تبلیغات و بازاریابی جهانی اچ‌تی سی می‌گوید:

به دنبال یک اشتباه برخی مشتریان اچ‌تی سی گزارش نمایش تبلیغات در کیبورد گوشی را داده‌اند. این قطعاً تجربه‌ای نیست که ما به دنبالش هستیم و ما در حال کار بر روی انتشار یک آپدیت برای حل مشکل در اسرع وقت هستیم.

به هر حال با وجود این‌که این مشکل احتمالاً عمدی و از سوی اچ‌تی‌سی ایجاد نشده اما می‌تواند دید کاربران فعلی این برند را نسبت به HTC تغییر دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پریسا می‌گوید

    چه اشتباه فاحشی اونم از طرف htc که همچین وضع خوبی تو بازار نداره مردم از تبلیغات گریزونن اپلیکیشنای تبلیغ دار واقعا رو مخن