گیگابایت: بایوس مادربرد خود را برای امنیت بیشتر آپدیت کنید

پس از نفوذ گسترده و بی‌سابقه هکرها به لایه‌های سخت‌افزاری سیستم‌ها و رایانه‌ها، شرکت‌های بزرگی همچون گیگابایت به بهبود سیستم‌های امنیتی در سطح سخت‌افزاری دست زده‌اند.

0

شرکت گیگابایت پس از انتشار آخرین نسخه از به‌روزرسانی اینتل ملقب به ME، به سرعت آپدیت بایوس مادربردهای خود را در دستور کار قرار داده است. این وصلۀ امنیتی از سوی گیگابایت برای بایوس مادربردهای سری سرور، سری کامپیوترهای شخصی و سری workstaion  عرضه خواهد شد.

این آپدیت برای مادربردهای دارای چیپست Q270 و ما قبل آن عرضه شده که می‌توان به مادربردهایی با چیپست X170، X150، B150،  B250 در این زمینه اشاره کرد.

گیگابایت اعلام کرده است، کاربرانی که مادربردهای آنها از چیپست‌های اشاره شده بهره می‌برند هم اکنون می‌توانند از طریق وب سایت رسمی گیگابایت از ارائه بایوس‌های جدید مطلع شوند و یا این بایوس‌ها را دریافت و آپدیت کنند. همچنین دارندگان مادربردهای Q87 ، Q85 ، B85 نیز بزودی می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی گیگابایت از ارائه این آپدیت برای مادربردهای خود مطلع شوند.

گیگابایت تلاش می‌کند تا کاربران علاوه بر بهره بردن از حداکثر کارایی، از بیشترین میزان امنیت برای کامپیوترهای شخصی خود برخوردار باشند و به کاربرانی که پردازندۀ آنها از معماری Core اینتل بهره می‌برند توصیه کرده که حتما بایوس مادربرد خود را آپدیت کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد این آپدیت را می‌توانید در این صفحه بخوانید. جهت دریافت آپدیت بایوس مادربرد خود نیز می‌توانید به لینک‌های موجود در جدول ذیل مراجعه کنید:

Product Download Link
GA-Q270M-D3H https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Q270M-D3H-rev-10#support-dl
GA-Q170M-D3H https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Q170M-D3H-rev-10#support-dl
GA-Q170M-MK https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Q170M-MK-rev-10#support-dl
GA-X170-WS ECC https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-X170-WS-ECC-rev-10#support-dl

منبع gigabyte.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.