شایعه: گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 با قیمت کمتر از 600 دلار در راهست

ظاهرا نوکیا یک گوشی پرچمدار دیگر در راه دارد، گفته می‌شود این گوشی پرچمدار که احتمالاً نوکیا 8 نام خواهد گرفت قیمتی کمتر از 600 دلار دارد.

0

شرکت HMD Global که لیسانس ساخت گوشی با برند نوکیا را در اختیار دارد تاکنون گوشی‌های نوکیا 3, نوکیا 5 و نوکیا 6 را راهی بازار کرده است.

از قرار معلوم HMD Global قصد عرضه یک گوشی پرچمدار جدید را نیز در برنامه کاری خود دارد. پیش از این گفته میشد که فرآیند طراحی و ساخت نوکیا 8 و نوکیا 9 رو به اتمام است و به زودی شاهد این گوشی‌های جدید از جانب نوکیا در بازار خواهیم بود.

اما اکنون خبر رسیده است که ظاهرا تنها گوشی نوکیا 8 است که آماده راهی شدن به بازار است. بنا به گزارش‌هایی که وب‌سایت آلمانی WinFuture منتشر کرده است نوکیا 8 را با مدل TA-1004 خواهیم شناخت.

این وب‌سایت سابقه خوبی در برملا کردن اطلاعات گوشی‌های معرفی نشده دارد و به همین دلیل روی این خبر نیز می‌توان حساب باز کرد. این‌گونه که پیداست نوکیا 8 نیز در رده گوشی‌های پرچمدار نوکیا قرار می‌گیرد و از مشخصات سخت‌افزاری چشم‌گیری برخوردار است.

پردازنده اسنپ‌دراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم و پشتیبانی از دو سیم کارت را می‌توان از مشخصات اصلی نوکیا 8 نام برد. احتمال دارد که در این گوشی پرچمدار شاهد حضور 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز باشیم.

صفحه‌نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل نیز از دیگر مواردی است که در نوکیا 8 انتظار آن را داریم. به احتمال بسیار زیاد لنز دوربین این گوشی نیز از مجموعه لنزهای برند معتبر زایس خواهد بود.

همان‌گونه که همیشه از گوشی‌های نوکیا توقع می‌رود، ظاهرا در نوکیا 8 هم شاهد خوش‌سلیقگی نوکیا هستیم و این گوشی پرچمدار در چهار رنگ آبی، نقره‌ای، آبی طلایی و مسی راهی بازار خواهد شد.

چیزی که در خصوص نوکیا 8 جالب به نظر می‌رسد، قیمت این گوشی پرچمدار است، ظاهرا نوکیا قصد دارد با سخاوتمندی هرچه تمام‌تر این گوشی را راهی بازار کند و قیمتی کمتری از ۶۰۰ دلار را برای نوکیا 8 در نظر گرفته است.

گوشی که در سمت چپ تصویر قرار دارد به احتمال زیاد نوکیا 8 است. (به دوربین دوگانه این گوشی نیز در تصویر توجه کنید.)

ظاهرا نوکیا 8 آماده راهی شدن به بازار است و تا مرداد ماه جاری در بازارهای اروپا عرضه می‌شود. با این حساب انتظار می‌رود در یکی دو هفته آینده شاهد رونمایی رسمی نوکیا 8 باشیم. در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که هیچ‌کدام از این موارد از جانب نوکیا رسماً تایید نشده است.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.