آپدیت اندروید ور ۲.۰ سرانجام برای زن‌واچ ۳ ایسوس منتشر ‌‌شد

ایسوس پیش از این چندین بار در انتشار آپدیت اندروید ور 2.0 برای زن‌واچ 3 ایسوس تاخیر داشت تا اینکه باخبر شدیم آپدیت اندروید ور ۲.۰ در نهایت برای زن‌واچ ۳ ایسوس منتشر ‌‌شد.

0

اگر اخبار انتشار آپدیت اندروید ور 2.0 برای زن‌واچ 3 را دنبال کرده باشید حتما به خوبی در جریان هستید که ایسوس پیش از این چندین بار بدقولی کرد. بلاتکلیفی کاربران این ساعت هوشمند اندرویدی ادامه داشت تا اینکه چندین روز پیش ایسوس اعلام کرد آپدیت اندروید ور 2.0 هفته آینده به زن‌واچ 3 خواهد آمد.

اکنون نیز شاهد وفای به عهد ایسوس و انتشار آپدیت اندروید ور 2.0 برای زن‌واچ 3 هستیم. در همین زمینه کاربران این ساعت هوشمند نیز دریافت آپدیت اندروید 2.0 را تایید کرده‌اند. این آپدیت چیزی حدود ۵ ماه دیرتر از آنچه انتظار می‌رود برای زن‌واچ 3 منتشر شده است اما باز هم جای شکرش باقی است که ایسوس سر حرف خود ماند و ساعت هوشمند زن‌واچ 3 را به اندورید ور 2.0 آپدیت کرد.

کاربران خوش‌اقبالی که موفق به دریافت آپدیت اندروید ور 2.0 در ساعت هوشمند زن‌واچ 3 شده‌اند مدعی هستند کاربران پس از دریافت این آپدیت می‌توانند تمامی اپلیکیشن‌هایی که از جانب ایسوس به صورت پیش‌فرض بر روی زن‌واچ 3 نصب شده است را حذف نمایند. از قرار معلوم ایسوس در این آپدیت فکری به حال مصرف باتری زن‌واچ 3 نیز کرده است و شاهد بهینه‌شدن شارژ این ساعت هوشمند هستیم.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.