هواوی نسخه محدود KFC گوشی Enjoy 7 Plus را در چین عرضه کرد!

ظاهرا بال‌های سوخاری KFC آنقدر در چین طرفدار دارند که هواوی نسخه محدود KFC گوشی Enjoy 7 Plus را در چین عرضه کرد!

0

عوامل مختلفی برای فروش یک محصول وجود دارد و در کنار رعایت موارد سخت‌افزاری و اصول زیباشناختی، واحد بازاریابی و فروش نیز باید ایده‌های خوب و موفقی برای فروش محصولات داشته باشد.

به همین منظور باخبر شدیم هواوی با همکاری KFC اقدام به ساخت و عرضه گوشی کرده‌اند که برای کاربران علاقه‌مند به مرغ‌های سوخاری KFC طراحی شده است.

این گوشی قرمز رنگ، هواوی Enjoy 7 Plus نام گرفته است و نقش سرهنگ ساندرز، موسس KFC، در پشت Enjoy 7 Plus حک شده است. این گوشی که با نام Huawei Y7 Prime نیز شناخته می‌شود به مناسبت 30 سالگی بازگشایی اولین فروشگاه KFC در بیجینگ چین و همچنین جشن 30 سالگی هواوی، راهی بازار چین شده است.

گوشی Huawei Y7 Prime یا همان Enjoy 7 Plus از آنجایی که تنها در بازار چین عرضه می‌شود به صورت محدود ساخته شده و قرار است ۵ هزار دستگاه از این گوشی با قیمت حدود 160 دلار در اختیار علاقه‌مندان KFC در چین قرار بگیرد.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.